Oh wauw, waar komt het boek vandaan?
Weet iemand hoe Next valt? Is 62/68 meer 62 of 68?
Mijn ervaring is meer 62.
Ik vind meer 68
Ja ik vind Next ook groot vallen (behalve de badkleding!)
Amazon!
Ik vind boeken best prijzig maar goed het is voor de educatie van het kind. Ja ik weet het de bieb bestaat ook. Maar teveel smetvrees voor. Brr
Hij krijgt wel boeken mee van school van de bieb maar die blijven beneden hahaha. Is ook helemaal niks mis mee hoor en had het vroeger als kind zelf ook. Maar brrr het idee…
Omg echt leuk
wat leuk! ziet er echt uit als een racemonster
Mijn dochter kan hier vanaf 20 maanden al best prima mee fietsen, en nu met 22 maanden kan ze echt racen al. Nooit een loopfiets gehad hiervoor dus als die van jou het concept al begrijpt kan ze het misschien al wel eerder zelfs.
Ja ze krijgt meteen een borrelplankje ipv een worteltjes
Als je het een beetje in de gaten houdt, hebben ze regelmatig leuke (prenten)boeken voor heel lage prijzen bij boekhandels! Nu bijvoorbeeld vanwege de voorleesdagen ‘maar eerst ving ik een monster’ voor 5,25 en vanaf volgende week het dagboek van Anne Frank voor 3 euro. Bij Libris boekhandels hebben ze ook regelmatig een uitgave voor 5 euro. Dat zijn dan speciale uitgaven van ‘gewone’ boeken. Ik verzamel dat soort speciale uitgaven nu alvast, ook als het nog een paar jaar duurt voordat mijn kind er plezier van heeft
Beide van Tumble n Dry!
Super leuk merk😃
Prentenboek voor Z, want hij verslindt boeken op dit moment.
Beschrijving
De vlieger van Finn is in een boom terechtgekomen. Finn doet zijn uiterste best om hem los te krijgen. Maar alles wat hij naar de vlieger gooit komt ook vast te zitten. Hoe kan Finn dit nu oplossen?
Vast is een prachtig prentenboek van een van de grootste kunstenaars van deze tijd: Oliver Jeffers.
De vlieger van Finn is in een boom terechtgekomen. Hij doet zijn uiterste best om de vlieger los te krijgen. Eerst gooit hij zijn schoen, maar die raakt ook vast. Dan zijn andere schoen. Ook vast. Finn gooit een orang-oetang, een boot, zijn voordeur… alles komt vast te zitten. Lukt het Finn ooit nog zijn vlieger terug te krijgen?
Waar is het monsterboek nu voor €5.50 te vinden? Heb gegoogled maar kan het niet vinden. Ook al begonnen met prentenboeken verzamelen want ben dol op (voor)lezen!
Via hier kun je hem bij een lokale boekhandel bestellen ipv bv via bol.com; Zing mee met 'Maar eerst ving ik een monster'! | Hebban.nl kun je vaak ook afhalen scheelt je verzendkosten. De speciale minieditie is 5,25
Daarover, het lijkt mij heel leuk om de nationale voorleesdagen als vast moment te pakken een mooi boek te kopen. Maar ik twijfel dus tussen maar eerst ving ik een monster (prentenboek van het jaar) of vos ging een stukje rijden (zit ook in de selectie dit jaar en gebruiken ze op de opvang dus herkenning). Die laatste is helaas pas eind maart weer leverbaar. Heeft iemand het monsterboek al? Ook geschikt voor een 2,5jarige die nogal kan overdenken voor het slapengaan?
Dankjewel! Morgen gelijk even kopen haha!
Ik kreeg vroeger elke Kinderboekenweek een boek van mijn moeder. Vond dat altijd super leuk dus wil dat nu ook voor mijn dochter gaan doen idd!