In welke maat zoek je die broekjes? Ik heb laatst deze gekocht maar het ging mij meer om de shirtjes want deze broekjes maak ik ook zelf. Ze zijn maat 62. Je mag ze wel hebben tegen de verzendkosten?
Je vindt ze op vinted ook vaak onder handgemaakt of handmade.
Misschien als je iemand in de familie hebt die handig is met de naaimachine kun je ze ook heel simpel laten maken. Het is het Oliver patroon en heel erg makkelijk.
Ah ik zoek maat 68! Maar ik ga zeker zoeken op ‘handmade’ of ‘handgemaakt’
Ik ben zelf niet heel handig, maar misschien ga ik het toch proberen!
Zwemluiers van pureborn
Set van liewood
Perzikkleurig boxpakje en hartjes boxpakje van zeeman
En @DonnieDarko die rompers zijn van next!
Babystyling heeft veel van zulke printjes, zijn ook goed te vinden op vinted!
PompdeLUX heeft ook van dit soort broekjes.
Wat zalando lounge aankopen. Broekje is voor nu, laarsjes voor eind dit jaar in de hoop dat ze dan passen maar vond ze zo leuk.
Kan echt niet wachten tot K. groot genoeg voor dit soort dkngen is! Geweldig!
Leuk! Zou mijn kleuter ook heel enthousiast van worden
Ik ging voor deze jurk:
Want I is dol op jurken én zeepaardjes
Maar toen stond er ook nog een rek met forse sale dus kwam ik ook nog thuis met
De broek en rok voor het najaar want die zijn nog iets te groot.
Ook nog een nieuwe spijkerbroek en schoenen voor L, komt er alweer bijna kinderbijslag?
Oh dit is precies wat ik hier ook wil, vertel waar moet ik heen? Ikea?
Aawhhh zo zo zo leuk🥰
Ik heb het ook besteld voor S., maar dan met een roze stoeltje en een kussen op de kist🥰
Top. Is dit twee keer die smastad met een lade?
Heel nice. Als de box hier de deur is komt er ook zo´n schattig hoekje. bij de Ikea dus, top!
Wat leuk!!! Wij hebben dit ook gemaakt met een huisje erachter als krijtbord idd
Ooooooh CarlijnQ is zó leuk. A had vandaag ook een CarlijnQ shirtje aan en ik blijf fan. Ik ga net als @Camper even op m’n handen zitten.
Ik vind de zwembroeken van CarlijnQ ook zo leuk.
Ga straks even in het dorp kijken.
Wat ik wel altijd jammer vind van CarlijnQ is dat ze altijd voor de jongens van die lange korte broeken hebben. Dat is niet mooi bij mijn peuter met zijn korte benen.