Show je kinderaankopen #3

Oooh wat leuk!

2 likes

Deze tweedehands, bijhorende windscherm nog besteld

Oh en het is 20% korting bij Lindex, dus meer aankopen volgen waarschijnlijk snel :sweat_smile:

11 likes

Hahaha zo herkenbaar, ik heb vorige week nadat ik haar kast had opgeruimd gezegd ‘ze heeft echt wel even genoeg’. Ik nu: ‘als ik het in een grotere maat bestel kan het wel toch’ 🥲

3 likes

Ik kom net terug van de H&M en heb een hele stapel gekocht uit de sale. Alle sale is in de winkel nog 30% extra afgeprijsd en als je member bent gaat er nog eens 20% extra af :flushed:

Had nu 7 korte broeken, 2 polo’s, een blousje voor kerst volgend jaar, wantjes voor volgend jaar en een shirtje voor 21 euro. Heb net alles in de kast gelegd dus geen foto’s maar wilde de tip wel even delen.

20 likes

leuk!! waar is die sweater/romper met die hondjes van?

1 like

Lindex. Roze pakje en muts in newborn maat. De pyjamas in grotere maatjes voor de herfst en winter.

11 likes

www.staycute.be - staat bij de sweaterrompers!

3 likes

dankjewel! leuke site ook :grimacing:

1 like

Ja he! Heb vooral dingen met Eva Moutonprintjes verder van haar! Hele lieve dame ook.

Oh ja ook @KatMaxi, ik vind haar maatvoering eerder aan de smalle kant vallen, mijn dochter is vrij tenger/smal en voor haar valt het precies op maat. Die sweaterromper valt wel ruimer dan haar gewone truitjes

3 likes

Lindex van Vinted maar lees net dat het sale is op de website :grimacing:

11 likes

Dezelfde als papa :smiling_face_with_three_hearts::pleading_face:

35 likes

Voor carnaval op de opvang :smiling_face_with_three_hearts:

46 likes

Ik kan het labeltje net niet lezen, van welk merk is dit?

1 like

Wow wat een mooie haarkleur heeft ze :blush:

1 like

Ja is Zara!

2 likes

Bijna jarig! En de kassa die we van een schoenendoos geknutseld hebben is niet helemaal peuterproof

15 likes

Tuinbroekje van H&M en de rest van de Hema!

12 likes

Is dit zo’n boek met allerlei ‘zoekopdrachten’ per pagina? Dat vindt mijn dochter superleuk, maar het enige boek dat we in dit genre hebben ben ik al zo zat :wink:

Dit is echt zo’n leuk boek! Hebben wij ook van mijn ons gekregen. Je blijft nieuwe dingen zien en tellen en zoeken!

1 like

Ik wil weer wat zomerkleding op Vinted zetten, maar twijfel of dit het juiste moment is. Kopen jullie al zomerkleding nu?

1 like