Show je kinderaankopen #3

Lindex van Vinted maar lees net dat het sale is op de website :grimacing:

11 likes

Dezelfde als papa :smiling_face_with_three_hearts::pleading_face:

35 likes

Voor carnaval op de opvang :smiling_face_with_three_hearts:

46 likes

Ik kan het labeltje net niet lezen, van welk merk is dit?

1 like

Wow wat een mooie haarkleur heeft ze :blush:

1 like

Ja is Zara!

2 likes

Bijna jarig! En de kassa die we van een schoenendoos geknutseld hebben is niet helemaal peuterproof

15 likes

Tuinbroekje van H&M en de rest van de Hema!

12 likes

Is dit zo’n boek met allerlei ‘zoekopdrachten’ per pagina? Dat vindt mijn dochter superleuk, maar het enige boek dat we in dit genre hebben ben ik al zo zat :wink:

Dit is echt zo’n leuk boek! Hebben wij ook van mijn ons gekregen. Je blijft nieuwe dingen zien en tellen en zoeken!

1 like

Ik wil weer wat zomerkleding op Vinted zetten, maar twijfel of dit het juiste moment is. Kopen jullie al zomerkleding nu?

1 like

Leuk hoekje! Waar zijn de ballonnen van?

3 likes

Mintgroen :smiling_face_with_three_hearts:
De roze kreeg ik gratis van zeeman.

11 likes

Jurkje van BonTon

16 likes

Ik zag het jurkje voordat ik zag wie het plaatste en dacht: dit is een jurkje voor @DonnieDarko haar dochter!
Mooie jurk😄

2 likes

Hahaha leuk! :heart_eyes:

Dankjewel!

3 likes

Nou, ik heb wat dingetjes online gezet op Vinted. Het meeste is 74/80. Kan via Vinted maar mag ook via hier. Op Vinted iets hogere prijsjes omdat daar meestal wat onderhandeld wordt :sweat_smile:.

afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding

4 likes

Waar zijn die badspeeltjes van? Heel irritant dat schimmel altijd in die holle beestjes, blijf die dingen vervangen…

1 like

Ja iewww dat soort dingen zijn zo vies. Wist niet dat het zo erg kon zijn maar wel een extra reden om ze niet te gebruiken.

In dat badspeelgoed wat je laatst postte zit ook zo’n heel leuk bijtje, maar echt onmogelijk om daar het water uit te halen. En ja je bent een echte influencer dat ik hem ook heb gekocht.

Oh wauw! Welke kleur hebben jullie op de muur?

1 like