Oooh wat leuk!
Deze tweedehands, bijhorende windscherm nog besteld
Oh en het is 20% korting bij Lindex, dus meer aankopen volgen waarschijnlijk snel
Hahaha zo herkenbaar, ik heb vorige week nadat ik haar kast had opgeruimd gezegd ‘ze heeft echt wel even genoeg’. Ik nu: ‘als ik het in een grotere maat bestel kan het wel toch’ 🥲
Ik kom net terug van de H&M en heb een hele stapel gekocht uit de sale. Alle sale is in de winkel nog 30% extra afgeprijsd en als je member bent gaat er nog eens 20% extra af
Had nu 7 korte broeken, 2 polo’s, een blousje voor kerst volgend jaar, wantjes voor volgend jaar en een shirtje voor 21 euro. Heb net alles in de kast gelegd dus geen foto’s maar wilde de tip wel even delen.
leuk!! waar is die sweater/romper met die hondjes van?
www.staycute.be - staat bij de sweaterrompers!
dankjewel! leuke site ook
Ja he! Heb vooral dingen met Eva Moutonprintjes verder van haar! Hele lieve dame ook.
Oh ja ook @KatMaxi, ik vind haar maatvoering eerder aan de smalle kant vallen, mijn dochter is vrij tenger/smal en voor haar valt het precies op maat. Die sweaterromper valt wel ruimer dan haar gewone truitjes
Ik kan het labeltje net niet lezen, van welk merk is dit?
Wow wat een mooie haarkleur heeft ze
Ja is Zara!
Is dit zo’n boek met allerlei ‘zoekopdrachten’ per pagina? Dat vindt mijn dochter superleuk, maar het enige boek dat we in dit genre hebben ben ik al zo zat
Dit is echt zo’n leuk boek! Hebben wij ook van mijn ons gekregen. Je blijft nieuwe dingen zien en tellen en zoeken!
Ik wil weer wat zomerkleding op Vinted zetten, maar twijfel of dit het juiste moment is. Kopen jullie al zomerkleding nu?