Lindex van Vinted maar lees net dat het sale is op de website 
Ik kan het labeltje net niet lezen, van welk merk is dit?
Wow wat een mooie haarkleur heeft ze 
Ja is Zara!
Is dit zo’n boek met allerlei ‘zoekopdrachten’ per pagina? Dat vindt mijn dochter superleuk, maar het enige boek dat we in dit genre hebben ben ik al zo zat 
Dit is echt zo’n leuk boek! Hebben wij ook van mijn ons gekregen. Je blijft nieuwe dingen zien en tellen en zoeken!
Ik wil weer wat zomerkleding op Vinted zetten, maar twijfel of dit het juiste moment is. Kopen jullie al zomerkleding nu?
Leuk hoekje! Waar zijn de ballonnen van?
Ik zag het jurkje voordat ik zag wie het plaatste en dacht: dit is een jurkje voor @DonnieDarko haar dochter!
Mooie jurk😄
Hahaha leuk! 
Dankjewel!
Nou, ik heb wat dingetjes online gezet op Vinted. Het meeste is 74/80. Kan via Vinted maar mag ook via hier. Op Vinted iets hogere prijsjes omdat daar meestal wat onderhandeld wordt
.

Waar zijn die badspeeltjes van? Heel irritant dat schimmel altijd in die holle beestjes, blijf die dingen vervangen…
Ja iewww dat soort dingen zijn zo vies. Wist niet dat het zo erg kon zijn maar wel een extra reden om ze niet te gebruiken.
In dat badspeelgoed wat je laatst postte zit ook zo’n heel leuk bijtje, maar echt onmogelijk om daar het water uit te halen. En ja je bent een echte influencer dat ik hem ook heb gekocht.
Oh wauw! Welke kleur hebben jullie op de muur?