Thanks voor de tip! Helaas geen gevoerde laarzen meer in de maat die ik wil maar wel normale leren laarsjes en sneakers gekocht voor 100 euro totaal. Hopelijk zorgt die gekke rubberen rand ervoor dat ze niet gelijk versleten zijn na 1 dag opvang.
Deze blijven in mijn ervaring heel mooi! Wanneer de voetjes te groot worden haal ik ook vrijwel altijd direct nieuwe. Hopelijk is jouw ervaring straks net zo! ![]()
Nog een aanvullende tip, op Limango hebben ze ook een bisgaard sale momenteel. Heb daar ook fijne gevoerde laarzen gevonden. En hebben meer outdoor merken in de sale zoals Wheat en Trollkids.
Wheat is idd ook top! Heb daar de gewone, ‘nette’ laarzen voor mn kinderen van gekocht. Toevallig ook op zalando lounge
echt een mooi, kwalitatief goed merk.
Bedankt voor de tip! ![]()
Avondje Vinted en m’n kind komt de herfst (en hopelijk winter) weer door. En reminder om je niet te veel te focussen op jongen/meisje, want de 2 met roze ruitjes stonden in de meisjes categorie maar vind ik mega leuk voor m’n zoontje 🫶
Ik moet ook eerlijk zeggen dat als ik kleding verkoop op Vinted, dat ik nooit de moeite neem om het geslacht aan te passen in de categorie die Vinted voorstelt. Dus ik kan me hierbij helemaal voorstellen dat het niet eens “officieel” een meisjes broek is ofzo. Maar dat Vinted het gewoon zo heeft gecategoriseerd.
Super lekkere broekjes trouwens! Vooral die met blokjes is ![]()
Zoek je dan gewoon met tekst ipv per categorie?
Vind het zooo irritant dat je per se jongen of meisje moet kiezen idd
Yes, ik typ “baggy/loose/wide jeans” en dan selecteer ik de maat en kleur. Geen categorie!
Ben echt van mening dat er bij kids ook een uniseks categorie moet komen.
Ah dan ga ik dat ook proberen voortaan. Thanks!
En mocht je zelf ook dingen verkopen maat 92 laat het me weten haha. Volgens mij heb je goede smaak ![]()
![]()
Ja dit is echt mijn ergernis ook met verkopen. Dat je perse moet kiezen jongen of meisje.
Deze via marktplaats. Heel blij mee want niet meer te krijgen. Heb de andere 2 delen ook en ja wij hebben zelf een teckel ![]()
Voor m’n dochter:
Voor mijn zoon:
En uiteindelijk voor allebei;
En deze gigantische mand voor alle duplo:
Ohh die mand is chill! Waar is die van?
Vorig jaar had ik voor het hele gezin deze kerstpyjama met mama, papa, mini. Voor dit jaar de babyversie erbij gekocht op vinted
.
Ik heb toevallig ook net een kerstrompertje van Pepa London gekocht via marktplaats:
Qua model zou die zo moeten zitten:
En mijn allereerste Vinted aankoop! Schaam me wel een beetje dat ik het uit Italië laat verzenden, maar vind dat dit Italiaanse merk zulke prachtige jurkjes heeft en op Marktplaats vind ik die helaas zelden.
Ben heel benieuwd hoe lang het duurt voordat het aankomt met dpd. Met de normale post iets naar Italië versturen heb ik zelf tot nu toe nog geen goede ervaringen. (Niet via vinted, maar gewoon zelf versturen).
Ooh dat kerstrompertje
En @schorem die tas is ook echt leuk. Heb je hem al binnen? Is hij ruim genoeg voor de basisschool of heb je 'm voor de opvang/anders?
Allemaal Zeeman.