Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

De discussie wordt voortgezet vanaf Show je kinderaankopen #4 - #5646 door Keroppi.

Eerdere discussies:

3 likes

Eindelijk weer op voorraad in zijn maat. Van H&M

25 likes

@Keroppi ik vind sowieso al dat knutselspul van Djeco heel leuk. De stickers voor 18+ maanden zijn ook heel fijn voor peuters want die kunnen ze zelf eraf halen.

1 like

Ah leuk, heb hem net ook besteld als cadeautje nav jouw post.

3 likes

Leertoren van Etsy

Kinderkoffertje bij Babydump gekocht

6 likes

Kan je deze leertoren inklappen?
Zo ja, zou ik het linkje mogen? :relaxed:

1 like

Gevonden via marktplaats en zojuist opgehaald; een knikkerbaan die muziek maakt! :smiling_face:

28 likes

Ja! Dat is de hele reden dat ik deze gekocht heb, want hebben niet veel ruimte om zo’n ding te laten staan. Hoop dat hij net zo mooi/leuk is als de advertentie doet geloven.

Het is deze!

https://www.etsy.com/nl/listing/1771693610/ruimtebesparende-keukentoren-voor?ref=yr_purchases

@Scarlett omg dit ziet er vet uit. Hoe maakt hij muziek??

3 likes

Hier een instructievideo van xyloba .

Er zitten losse xylofoon staafjes bij die je kunt inbouwen. Je kunt er zo dus zelf melodietjes mee creëren. :smiley:

2 likes

Fuckinng vet!!!

4 likes

Er was laatst iemand hier die dit ook heel graag wilde, toch? Leek me toen ook al zooo leuk!

2 likes

Ja, dat was ik! Ik wilde dit eigenlijk pas later kopen, omdat hij nog te jong is om er alleen mee te spelen. Maar je vindt het zo weinig op marktplaats, dat zodra ik zag dat er een van te koop werd aangeboden, ik die alvast ‘op voorraad’ heb gekocht.

Ik heb ook de kleinere piccolino set tweedehands gevonden, en daar heb ik mijn zoontje al onder toezicht mee laten spelen, heel leuk! Je merkt ook dat het geluid goed is, om de knikkers te volgen, want die rollen vaak sneller verder dan hij in de gaten heeft!

Later kunnen we beide sets combineren en er een grote knikkerbaan van maken.

3 likes

Ik heb deze bij de Action gekocht en mijn dochter heeft nog nooit zo lang met iets gespeeld.
Maakt dierengeluiden en de tractor rijd met een heel irritant geluid maar zij vind het geweldig

15 likes

Heel leuk ja deze, maar echt die terrorherrie als die rijdt :face_with_spiral_eyes:

3 likes

Kaartjes voor de Bumba show in het theater.

5 likes

Deze combinatie van Next, maar dan in baby maatjes haha! Eerste keer dat ik daar besteld heb, ben benieuwd.

20 likes

Dit is bij mijn zoontje van 2 ook echt het lievelingsspeelgoed op dit moment :smiling_face_with_tear:

@Vloeistof @Vlaai deze leertoren is gisteren binnengekomen en hij is echt heel leuk. Mijn kindje kan er zelf heel goed op klimmen en vind het echt fantastisch om op het aanrecht te kunnen kijken. Kwaliteit is goed, hij vouwt gemakkelijk in en uit elkaar en was makkelijk in elkaar te zetten. Aanrader!

5 likes

Next is echt 1 van mijn favo kinderkleding merken! Ook goede ervaring met hun webshop, al bestel ik het meestal via Zalando. Leuk setje!

4 likes

Heb deze via marktplaats gevonden! Onze kleine is nog te klein om er iets mee te doen, dus het is nu vooral als deco op zijn kamer bedoeld! :))

13 likes