Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Nieuw servies. Voor de jongste ook een vakjes bord en voor allebei een leuk plat bordje. En voor de oudste een RVS beren beker, die gaat hij echt geweldig vinden!

7 likes

Jeugdsentiment

6 likes

Wauw, met wolgevoerde laarzen! Mooie vondst!

2 likes

Ja, dit zijn echt mijn favo laarzen voor de wintermaanden. Heb echt het idee dat ze hierdoor langer buiten kunnen spelen, ook in bijv sneeuw. Heb ze nu voor het 3e jaar :stuck_out_tongue: (wel andere maat natuurlijk hehe).

Nieuw zijn ze heel prijzig, maar als je een tijdje zoekt op “Bisgaard” op Vinted dan kom je snel genoeg een goede prijs tegen. Deze laarzen worden heel veel gekocht door Duitsers en die verkopen ze ook aan de lopende band op het platform.

3 likes

@Scarlett er zijn wel meer merken met wolgevoerde laarzen, ik koop ze van Mikk-Line, dus daar kun je ook op zoeken.

2 likes

Ernstings family en Zara
Met de school fotos in gedachte en met de hoop dat het bij elkaar past allemaal

1 like

Maillots van Tchibo (duits merk) via Vinted. Heerlijk dikke kwaliteit, 2 maillots zijn thermo.

Ook een tweedehands Gosoaky winterjas

JBC rokje, ik zag zoiets bij Sissy Boy maar voor 45 euro. Deze was 5 via Vinted.

Er zijn nog wat shirts met lange mouwen en een jurk onderweg die ik gekocht heb via Vinted en dan is de kast weer goed gevuld voor de herfst/winter.

6 likes

De bisgaard laarzen staan ook vaak op zalando lounge voor leuke prijzen. Heb ze zelf net voor m’n kinderen gekocht daar. Heb ze ook al jaren en blijf fan.

4 likes

Thanks voor de tip! Helaas geen gevoerde laarzen meer in de maat die ik wil maar wel normale leren laarsjes en sneakers gekocht voor 100 euro totaal. Hopelijk zorgt die gekke rubberen rand ervoor dat ze niet gelijk versleten zijn na 1 dag opvang.

2 likes

Deze blijven in mijn ervaring heel mooi! Wanneer de voetjes te groot worden haal ik ook vrijwel altijd direct nieuwe. Hopelijk is jouw ervaring straks net zo! :relaxed:

2 likes

Nog een aanvullende tip, op Limango hebben ze ook een bisgaard sale momenteel. Heb daar ook fijne gevoerde laarzen gevonden. En hebben meer outdoor merken in de sale zoals Wheat en Trollkids.

5 likes

Wheat is idd ook top! Heb daar de gewone, ‘nette’ laarzen voor mn kinderen van gekocht. Toevallig ook op zalando lounge :sweat_smile: echt een mooi, kwalitatief goed merk.

Bedankt voor de tip! :relaxed:

4 likes

Avondje Vinted en m’n kind komt de herfst (en hopelijk winter) weer door. En reminder om je niet te veel te focussen op jongen/meisje, want de 2 met roze ruitjes stonden in de meisjes categorie maar vind ik mega leuk voor m’n zoontje 🫶

11 likes

Ik moet ook eerlijk zeggen dat als ik kleding verkoop op Vinted, dat ik nooit de moeite neem om het geslacht aan te passen in de categorie die Vinted voorstelt. Dus ik kan me hierbij helemaal voorstellen dat het niet eens “officieel” een meisjes broek is ofzo. Maar dat Vinted het gewoon zo heeft gecategoriseerd.

Super lekkere broekjes trouwens! Vooral die met blokjes is :star_struck:

1 like

Zoek je dan gewoon met tekst ipv per categorie?
Vind het zooo irritant dat je per se jongen of meisje moet kiezen idd

4 likes

Yes, ik typ “baggy/loose/wide jeans” en dan selecteer ik de maat en kleur. Geen categorie!

Ben echt van mening dat er bij kids ook een uniseks categorie moet komen.

7 likes

Ah dan ga ik dat ook proberen voortaan. Thanks!

En mocht je zelf ook dingen verkopen maat 92 laat het me weten haha. Volgens mij heb je goede smaak :rofl::heart_eyes:

2 likes

Ja dit is echt mijn ergernis ook met verkopen. Dat je perse moet kiezen jongen of meisje.

2 likes

Deze via marktplaats. Heel blij mee want niet meer te krijgen. Heb de andere 2 delen ook en ja wij hebben zelf een teckel :sweat_smile:

7 likes