OMG die zijn geweldig! Helaas alleen maar jongens hier ![]()
Wij gaan een weekje naar zo’n centerparcs park. Nu had ik ineens het briljante idee om onesies te kopen voor na het zwemmen, volgens mij scheelt dat enorm veel tijd bij het omkleden in die kleine hokjes. Dus ze hebben geluk:
Ik heb op marktplaats dit vintage geborduurde wandkleed uit Mexico gevonden.
Wil hem laten inlijsten en in de kinderkamer aan de muur hangen. Hij’s alleen best lang (180cm x 22cm), dus ga wel een paar offertes aanvragen, want het zal zeker niet goedkoop zijn om hier een lijst voor te laten maken.
Wow ![]()
Beetje off topic
Maar zijn hier echt ouders die de regel van 3 hanteren bij de kids?
1 in de was, 1 in de kast en 1 aan het lijf per kledingstuk?
Uiteraard ondergoed niet meegeteld.
- Ja
- Nee
- Wtf onmogelijk
0 stemmers
Haha, bij slaapzakken ofzo wel, of iets als een dik vest. Maar toch niet met een shirt, trui of broek, haha. Hoe? Dan ben je elke dag de outfit van je kind aan het wassen ![]()
Er zijn dagen dat ze meer dan drie setjes in 24u dragen. Geen spugende baby’s, maar fanatieke buitenspelers. Zou echt nooit goed gaan, en ik zou continu halflege wastrommels moeten laten draaien.
Ik snapte dus ook niet hoe hahaha.
Ik ken dit alleen voor slaapzakken. Dat kan ik mij wel voorstellen.
Ik doe dat nu alleen met beddengoed en toen ze klein waren slaapzakken idd. Van kleding was & is er veel meer.
Haha nee ik dacht al dat ik weinig kleding had met ongeveer een week aan kleding
drie kledingstukken per categorie kan ik me niet voorstellen.
Nee daar is mijn shop verslaving te groot voor.
Ik zou wel miljonair zijn over een aantal jaar als ik dit doe 🫣🤣
Hahaha leuk bedacht. Maar vooral mijn jongste kan een kledingstuk maar 1 dag aan. Dan is het echt te vies voir een tweede dag. Zeker in de winter wanneer was langzaam droogt zou dit onmogelijk zijn.
Ik zorg dat ze minimaal 8 stuks van alles hebben, zodat ik zeker een week vooruit kan zonder te wassen. De jongste heeft nog wel regelmatig ongelukjes dus ik heb wel extra broeken gekocht voor hem.
Matching maya de bij pyjama’s voor baby en bijna kleuter. Oudste wilde graag dezelfde pyjama als zijn zusje, dus deze alvast voor Sinterklaas gekocht
Love HEMA. Kreeg nog extra korting met punten en had nog een €5 korting van de Staatsloterij dus uiteindelijk 2 nieuwe spijkerbroeken voor €15 ![]()