Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Ja leuk he, ze heeft nu een andere uitvoering (andere kleursamenstelling) en die is ook al super leuk. En ideaal met die elastische veters en klittenband. Ze groeit alleen zo snel haha

In een outlet gescoord in zijn volgende maat. Hopelijk loopt hij dan rond (zal wel), zou zo leuk staan!
Vond het nog duur maar dat merk is normaal gesproken ook duur. Van +1 in the family. Schoentjes waren een 10tje. Leuk voor de zomer😍.

15 likes

Ohh de treinbaan. Heb daar zulke leuke herinneringen aan als kind. Mijn oudtante had er superveel van. Volgens mij hebben mijn ouders nog 3 bakken staan😍. Brio/ikea volgens mij. Hij is nu 1,5 maar rond de 2-3j lijkt me echt een hit!

3 likes

Ze hadden heel weinig keuze, maaaarrr mijn kind heeft eindelijk haar eerste schoenen! 🥹 Uiteindelijk de neutralere kleur gekozen, want die passen bij meer kleding en jemig wat zijn kinderschoenen duur hahaha

Zie nu hoe goor die broek is door de winkelvloer. :joy:

6 likes

Leuk! En mag ik vragen welke outlet? :relaxed:

1 like

Het is een outlet van een kledingzaak die dan haar overschot aan stock/oude collectie verkoopt. Stelt niet zo veel voor hoor ;). Ik was winkelen in Sint-Niklaas (belgie).

2 likes

Iemand tips voor leuke kleren voor een jongentje van bijna 6? Hij wil vaak iets met een plaatje ofzo. Maar hij zit al in 122/128 en veel vind hij te saai. Het liefst loopt hij in Pokémon rond. Ik had voorheen altijd veel van de Zara. Maar dat krimpt hier zo snel.

Het mag best wat meer kosten maar vind te duur wel weer zonde want hij speelt veel buiten en ze hebben een groen schoolplein.

Mijn zoontje zit ook in 122-128 en ik koop veel op vinted van bv lil atelier, sproet&sprout, ammehoela, sissy boy… zelfs tweedehands blijft dit vaak mooier dan merken als h&m/zara. Oh en next heeft ook vaak leuke dingen!

1 like

C&A heeft veel kleur (en plaatjes)! En ik shop ook vaak bij Next inderdaad.

2 likes

H&M heeft veel plaatjes en figuurtjes toch? Of misschien next? En zara doe ik zelf niet in de droger, anders krimpt dat bij mij ook inderdaad best wel.

3 likes

Was maar 15€ bij de aldi, dus dat is wel het proberen waard.

5 likes

Ja H&m heeft veel dingen die hij mooi vind. Maar vind die pokemon dingen echt vreselijk :joy:

Misschien WE of C&A? C&A vind ik wisselend, heeft wel ook veel hysterische prints.

1 like

Ik zag bij Zara een tshirt met Paul Frank aapjes er op die ik nog wel leuk vond

1 like

Ja jammer dat Zara voor de grote jongens weinig van zulke dingen heeft

Dit had hij namelijk leuk gevonden en vind ik prima.
Maar 116 past niet meer helaas

2 likes

Name it heeft misschien ook wel wat…

1 like

Ik ben echt fan van next. Die hebben super leuke kleding. Valt wel groot vind ik.

1 like

Ga daar maar eens kijken.
Heb altijd weinig overzicht daar. Staat zo veel op :joy:

2 likes

Misschien bij de Jola, Ter stal of Takko fashion? Vind dat wel van die typische zaken die veel kleding met prints verkopen