Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

H&M heeft veel plaatjes en figuurtjes toch? Of misschien next? En zara doe ik zelf niet in de droger, anders krimpt dat bij mij ook inderdaad best wel.

3 likes

Was maar 15€ bij de aldi, dus dat is wel het proberen waard.

5 likes

Ja H&m heeft veel dingen die hij mooi vind. Maar vind die pokemon dingen echt vreselijk :joy:

Misschien WE of C&A? C&A vind ik wisselend, heeft wel ook veel hysterische prints.

1 like

Ik zag bij Zara een tshirt met Paul Frank aapjes er op die ik nog wel leuk vond

1 like

Ja jammer dat Zara voor de grote jongens weinig van zulke dingen heeft

Dit had hij namelijk leuk gevonden en vind ik prima.
Maar 116 past niet meer helaas

2 likes

Name it heeft misschien ook wel wat…

1 like

Ik ben echt fan van next. Die hebben super leuke kleding. Valt wel groot vind ik.

1 like

Ga daar maar eens kijken.
Heb altijd weinig overzicht daar. Staat zo veel op :joy:

2 likes

Misschien bij de Jola, Ter stal of Takko fashion? Vind dat wel van die typische zaken die veel kleding met prints verkopen

Zalando heeft een kleiner assortiment en dan heb je het ook eerder in huis! Bestellen bij next zelf duurt altijd lang vind ik

2 likes

Name it, next maar zeker ook Reversed.

1 like

Ja zou er eens kijken.
Ik vind zelf die kleding vaak niet zo mooi :joy:

Lastig wel als je kleuter een eigen (niet echt mama smaak)ontwikkelt.

Hij schreeuwde laatst door de winkel ik moet het dragen, en niet jij mama. Hij moet nog 6 worden :joy:

3 likes

Zoals dit misschien? Vind dit soort dingen dan altijd wel een goed compromis. Wel het plaatje maar niet zo schreeuwerig en hard qua kleur

16 likes

Ja dit soort dingen zijn idd acceptabel thanks !

2 likes

10 likes

Wat sale aankopen voor het voorjaar.

Voor de kleuter:

Trui van Sproet & Sprout

Puma sneakers

Molo bomber

Zeeman broeken

En voor de peuter
Wheat bomber

Tocoto vintage

8 likes

Vinted gelukje :smiling_face_with_three_hearts:, tiny cottons. Had deze ooit in t-shirt vorm.

11 likes

Ik vind dat lindex vaak ook leuke dingen heeft met prints, maar dan op een ieeets stijlvollere manier. Qua Pokemon geen idee of ze daarin leuke dingen hebben