Ik wilde deze nog even komen tippen, ben er zoooo blij mee! Echt binnen 10 seconden opgevouwen dus bij elk dutje gaat ‘ie ook echt weg waardoor het toch nog enigszins opgeruimd lijkt. Schoonmaken is super makkelijk en de vloerverwarming voel je er lekker doorheen.
En jokes on me, de leuke vrolijke kant ligt altijd naar boven omdat die toch wel heel leuk is
Waar koop ik deze? Kan het (zo snel) niet terugvinden.
Decathlon (linkje werkt even niet)
wij hebben deze op aanraden van de fysio en het is zo’n handig ding. Het heeft de jongste ook echt geholpen doordat hij grip kreeg.
Op amazon en bol zijn ze ook te koop, volgens mij zoeken op foam speelmat oid! Wij hebben er ook superlang plezier van gehad. Nu ze wat ouder zijn gebruiken we het s zomers onder het klimtoestel.
Heel de hm adorabels lijn. Omgggg wat leuk!
Oh zo leuk!
Wat een mazzel dat ik nu een baby meisje heb, nu mijn kleuter niks meer wil wat mama mooi vind haha
Vinted aankopen:
Pyjama’s voor de peuter:
Matching pyjama voor baby2
Rompers baby2
Broekjes baby2
Vestjes baby2. Een goede koop, een bundel voor €4,50.
Random
Tweedehands voor 15 euro😎 voor de eerste verjaardag van onze jongste
Bij de oudste was deze loopwagen echt een hit. Die was derdehands en niet helemaal meer compleet en hebben we we naar de kringloop gedaan. Hopelijk is het deze keer ook weer een hit.
Heel erg leuk @Schorem en Gefeliciteerd alvast!
Hier ook tweedehandsaankopen
Twee boeken voor mn zoontje. Alle flapjes waren nog goed, een soort wonder dus
Om lekker uit te lezen en ook omdat mn dochter bijna naar groep 3 gaat. En graag wil leren lezen.
Deze puzzel bestaat uit meerdere lagen. Dus hieronder zit bij nog een rups en een cocon. En ik vond hem serieus best lastig hahaha
Puzzel van Djeco. Puzzels zijn geliefd hier in huis en die van Djeco helemaal. We hebben er inmiddels al meerdere.
Borre (of bolle, zoals mijn peuter hem noemt) is hier een hit!
Ja hier ook! Ze krijgen een of twee keer per jaar een van school mee die ze mogen houden en ik haal ze ook regelmatig bij de kringloop. Ze zijn ook echt geschikt om letters te oefenen.
Heb deze hele zak vol via marktplaats opgehaald - voor de tweede verjaardag van mijn kleintje!
Waarmee deze treinbaan gebouwd kan worden!
En dit kleed van sostrene grene besteld:
(Deels) van Brio of niet? Mooi spul
Jaa, die grote onderdelen (bruggen, tunnels, wissels) en de helft van de rails zijn van BRIO. Van de rest staat er geen merk op, maar het past prima samen.
Wat een leuke schoenen!