Vinted aankopen:
Pyjama’s voor de peuter:
Matching pyjama voor baby2
Rompers baby2
Broekjes baby2
Vestjes baby2. Een goede koop, een bundel voor €4,50.
Random
Tweedehands voor 15 euro😎 voor de eerste verjaardag van onze jongste
Bij de oudste was deze loopwagen echt een hit. Die was derdehands en niet helemaal meer compleet en hebben we we naar de kringloop gedaan. Hopelijk is het deze keer ook weer een hit.
Heel erg leuk @Schorem en Gefeliciteerd alvast!
Hier ook tweedehandsaankopen
Twee boeken voor mn zoontje. Alle flapjes waren nog goed, een soort wonder dus
Om lekker uit te lezen en ook omdat mn dochter bijna naar groep 3 gaat. En graag wil leren lezen.
Deze puzzel bestaat uit meerdere lagen. Dus hieronder zit bij nog een rups en een cocon. En ik vond hem serieus best lastig hahaha
Puzzel van Djeco. Puzzels zijn geliefd hier in huis en die van Djeco helemaal. We hebben er inmiddels al meerdere.
Borre (of bolle, zoals mijn peuter hem noemt) is hier een hit!
Ja hier ook! Ze krijgen een of twee keer per jaar een van school mee die ze mogen houden en ik haal ze ook regelmatig bij de kringloop. Ze zijn ook echt geschikt om letters te oefenen.
Heb deze hele zak vol via marktplaats opgehaald - voor de tweede verjaardag van mijn kleintje!
Waarmee deze treinbaan gebouwd kan worden!
En dit kleed van sostrene grene besteld:
(Deels) van Brio of niet? Mooi spul
Jaa, die grote onderdelen (bruggen, tunnels, wissels) en de helft van de rails zijn van BRIO. Van de rest staat er geen merk op, maar het past prima samen. ![]()
Wat een leuke schoenen! ![]()
Ja leuk he, ze heeft nu een andere uitvoering (andere kleursamenstelling) en die is ook al super leuk. En ideaal met die elastische veters en klittenband. Ze groeit alleen zo snel haha
In een outlet gescoord in zijn volgende maat. Hopelijk loopt hij dan rond (zal wel), zou zo leuk staan!
Vond het nog duur maar dat merk is normaal gesproken ook duur. Van +1 in the family. Schoentjes waren een 10tje. Leuk voor de zomer😍.
Ohh de treinbaan. Heb daar zulke leuke herinneringen aan als kind. Mijn oudtante had er superveel van. Volgens mij hebben mijn ouders nog 3 bakken staan😍. Brio/ikea volgens mij. Hij is nu 1,5 maar rond de 2-3j lijkt me echt een hit!
Ze hadden heel weinig keuze, maaaarrr mijn kind heeft eindelijk haar eerste schoenen! 🥹 Uiteindelijk de neutralere kleur gekozen, want die passen bij meer kleding en jemig wat zijn kinderschoenen duur hahaha
Zie nu hoe goor die broek is door de winkelvloer. ![]()
Leuk! En mag ik vragen welke outlet? ![]()
Het is een outlet van een kledingzaak die dan haar overschot aan stock/oude collectie verkoopt. Stelt niet zo veel voor hoor ;). Ik was winkelen in Sint-Niklaas (belgie).
Iemand tips voor leuke kleren voor een jongentje van bijna 6? Hij wil vaak iets met een plaatje ofzo. Maar hij zit al in 122/128 en veel vind hij te saai. Het liefst loopt hij in Pokémon rond. Ik had voorheen altijd veel van de Zara. Maar dat krimpt hier zo snel.
Het mag best wat meer kosten maar vind te duur wel weer zonde want hij speelt veel buiten en ze hebben een groen schoolplein.
Mijn zoontje zit ook in 122-128 en ik koop veel op vinted van bv lil atelier, sproet&sprout, ammehoela, sissy boy… zelfs tweedehands blijft dit vaak mooier dan merken als h&m/zara. Oh en next heeft ook vaak leuke dingen!
C&A heeft veel kleur (en plaatjes)! En ik shop ook vaak bij Next inderdaad.