Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Niet de beste foto maar het gaat om het hangertje met naam + jaartal (foto van de website dus niet naam van mijn kind). Hij mag elk jaar een kerstbal uitzoeken en vond dit wel een leuke toevoeging.

12 likes

Alles van H&M

9 likes

Hé grappig, mijn kind heeft exact dezelfde uitgekozen. :rofl:

1 like

Jaaa ik zag die hangertjes ook! Super chill

2 likes

Voor onder de kerstboom:

Kiddikutter

10 likes

Ah dat mes is echt top! Onze jongste (3) vindt het heel leuk om te helpen met koken en die helpt regelmatig met snijden van ingrediënten. Het mes is te bot om zichzelf te snijden, maar het meeste voedsel kunnen ze er best aardig mee snijden.

(In het begin was het vooral “helpen” maar tegenwoordig is ze er best handig in en krijgt ze best wat voor elkaar).

5 likes

Leuk! Die moet ik ook een keer kopen voor dochter. Die snijdt nu altijd met een IKEA mes :joy: wij zijn dan weer fan van de potloden (dankzij het forum :see_no_evil:)

2 likes

Trui en rokje! Online voor de volle mep maar in de winkel met 50%.

6 likes

Welke winkel?

3 likes

Hema!

1 like

Een sprootles speelbox

inhoud

Informatieboekje met spelideeen en inhoud beschreven

En nog van dat autotape, ik vind het echt een heel leuke inhoud!

14 likes

Dat is net zoiets als lovevery, of niet?

Hoezo heb je hiervoor gekozen, als ik vragen mag? (En niet voor lovevery?)

Dit is niet zoiets als lovevery volgens mij. Lovevery is houten speelgoed en dit is een themaspelbox met materialen waar je op diverse manieren mee kan spelen (kleien, bouwen, prikken, klei gebruiken in het spel - m’n dochter deed 't meteen op dat houten plankje-) met een boek om het thema te begeleiden.
En dit is van een Nederlandse ondernemer die dit als bedrijf opgezet heeft en het vanuit d’r woonkamer doet.
Maarr ik heb hiervoor gekozen omdat ik dit een heel leuke manier van spelen vind en m’n dochter het ook wel leuk vindt (alhoewel ze nog niet zoveel fantasie heeft met 2,5 dus tis nog veelal praktisch spel).

Nog even een filmpje van de hele box.

4 likes

Wij hebben hem ook! En die van vorige maand ook.
Ik vind het echt ontzettend leuk, echt geweldige inhoud.

2 likes

Was dat die met de appeltjes en de kaneelstokjes? Ik vond die kaneelstokjes als houtjes echt briljant! (ik heb die helaas niet. Heb nu een abonnement per kwartaal maar wil 't nu al aanpassen).

Ha nee! Was thema ruimte. M’n dochter wordt in februari 4, en zij heeft daardoor nu echt wat meer besef gekregen voor wat de ruimte is, naar de maan en de sterren.
Ik heb een maandblad vanaf vorige maand, misschien kun je het nog aanpassen.
Heel leuk ook om jouw foto’s te zien!

2 likes

Kaartjes voor de nieuwe Dikkie Dik film!

22 likes

Mijn kind steekt bijna met d’r benen uit het ledikant dus morgen toch maar eens het bed op gaan zetten :skull_and_crossbones:

8 likes

Dankje voor de uitleg! Klinkt heel leuk! Ik woon zelf niet in Nederland, anders had ik dat ook heel interessant gevonden!

1 like

Wat leuk dit.
Zou het ook wat zijn voor mijn gastouderopvang denk je ?

1 like