Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Ja ik denk het wel! Ligt er wel aan of je vooral peuters of mini’s hebt natuurlijk, want kleine onderdelen. Maar mijn gastouder maakt ook weleens een speelbak in zo’n grotere tufftray.

Voor de lange kerstdag zit aan tafel wat vermaak voor mijn peuter.

Deze als tip hier gelezen

Deze voor thuis incl houten bak en leuke houten frutsels, schepjes etc die ik tegenkwam bij Dille en Kamille.

8 likes

Orde brengen in de speelgoed chaos nu de box weg is

Bakken, die kleuren hebben ze helaas niet voor de ondiepe bakken :sweat_smile:

Twee kasten, eentje boven om speelgoed te kunnen rouleren

6 likes

Ooh, als het zou kunnen zou ik het liefst mijn eigen kinderboekenwinkel openen.

Woon niet in Nederland, dus ik kan niet spontaan af en toe een boekenwinkel/bibliotheek inlopen, maar volg op Instagram een paar van mijn favoriete uitgevers en blijf zo een beetje op de hoogte van wat er aan kinderboeken wordt uitgegeven.

Heb nu de volgende boeken voor mijn kleine gekocht (ook voor als hij wat ouder is). Ik was nooit een fan van Amazon, maar nu met boeken ben ik blij dat die optie bestaat.

Verder heb ik een kringloop deze 2 boeken gevonden:

Eigenlijk hebben we voor hier een bibliotheekkaart, dus mag eigenlijk geen Duitse boeken meer voor hem kopen! :see_no_evil:

10 likes

Bad speelgoed

En nog wat andere Frozen frutsels. Zou het liefst nog meer geven qua magnetische tegels maar merk echt een vervelende cadeau obsessie bij haar sinds sinterklaas.

6 likes

Zooo ideaal, ook zowel beneden als in m’n zoontje z’n kamer :ok_hand:t2:

Wissellijst voor tekeningen, omdat m’n zoontje echt nu dagelijks aan het knutselen is. Wil ik vlak boven z’n speelhoek hangen

Ik was specifiek op zoek naar een kerstboekje waarin het niet om cadeautjes draait, omdat we dit alleen met Sinterklaas doen. En het uv lampje is echt een groot succes!

Net als deze, z’n favoriete Sinterklaascadeautje wel denk ik

Pyjama met te schattig tshirt voor zn slaapknuffel. Mag die van m’n zoontje wel alleen aan als ie gaat slapen :sweat_smile:. Ik wilde er 1 extra bij en deze met vliegtuigen heeft hij zelf uitgekozen in de winkel :smiling_face_with_three_hearts: (kleine shirtje kwamen we thuis pas achter)

Deze alvast voor z’n verjaardag

En de nodige kleding

(Heb deze zelf ook😍)

11 likes

Kerstcadeau’s:
Voor de kleuter:

image
Deze maanden geleden op een rommelmarkt gevonden voor €8 :clap:t2: :grin:

Voor de dreumes:

En deze via Vinted voor de dreumes 🥹 Ze begint net te lopen en dit leek me zo schattig onder haar jurkjes

6 likes

Er is van die trui ook een kerstbal

1 like

:heart_eyes: heb helaas geen kerstboom, geen plek voor in huis :upside_down_face:

17348921746091234532774521287000
De kussentjes

13 likes

8 likes

Hij is nog geen drie maar wij poetsen allemaal elektrisch dus deze voor onder de boom

15 likes

Ik kon me niet inhouden. Vind het zelf zo leuk :skull_and_crossbones::skull_and_crossbones:

27 likes

Ik heb hier inmiddels al een maandsalaris aan uitgegeven.

4 likes

Same, same. Veel te leuk. Al heeft mijn dochter ook zelf al veel bij een gespaard.

5 likes

Wij hebben ook een shitload op zolder staan maar na het eerste enthousiasme doen ze er nu niks meer mee :upside_down_face:

2 likes

Haha hier hetzelfde. Maar ik kan het niet wegdoen want het is m’n eigen kinderdroom :raising_hand_woman:

3 likes

Kind blij maken nadat oude Minnie trui bijna niet meer past

6 likes

Ik kijk het nog een jaar aan en dan kom ik het hier wsl aanbieden :smile:

4 likes