Ik krijg echt zin in de zomer van deze kleren!
Dat tuinbroekje is zo leuk! Meteen besteld ook haha.
Lekker sad beige mom!
(Geen oordeel hoor haha)
Frugi is ook een leuk merk! Nieuw vind ik het veels te duur, maar heb vaak mooie dingen op marktplaats gevonden! ![]()
Vintedvonst. Deze kunnen scoren voor €20. Super blij mee, doe er zelf denk ik wel een andere hoes om heen omdat ik deze niet zo mooi vind.
Wat een goede vondst! Ze worden ook tweedehands zo vaak nog duur doorverkocht vind ik
Klopt! Heb er ook lang naar gezocht, vond dat sommigen er echt bizar hoge prijzen voor vroegen.
Had een keertje eentje gezien van €30 met speelboog + zak om hem in mee te nemen. Maar net toen ik op kopen wilde drukken was hij verkocht. Deze keer had ik gelukkig meer geluk. ![]()
Tumble 'n dry lente/zomer jasje (veel te duur eigenlijk maar vond 'm te leuk). Kan in deze maat in ieder geval wel 2 jaar mee.
Zara jasje
Wat een super leuk jasje!
Haha dit wil ik zelf ook allemaal wel aan ![]()
Lekker pakkie voor onze eerste zon vakantie met baby volgende maand (ofja dreumes maar vind het zoooo’n lelijk woord
) Rest van de zomergarderobe probeer ik op vinted te scoren.
Ik zoek ook nog een goed wipstoeltje. Welk merk is dit en waarom is deze zo fijn als ik vragen mag? Ik zie door de bomen het bos niet meer ![]()
Baby Björn! Kan helemaal plat opgevouwen waardoor fijn mee te nemen, weegt ook niet veel. En ik vond dat m’n zoontje er goed in zat plus relatief lang in kon zitten. Zou hem idd wel tweedehands kopen en dan een losse hoes eromheen, ik had eentje van Meyco oid. Niet duur en kan het stoeltje nu nog wel een keer doorverkopen haha
@Airy-fairy hier sluit ik me volledig bij aan, echt veel gebruik van gemaakt en makkelijk mee te nemen!
Is ergonomisch goed omdat hij heel plat in een ligstand kan (voor babies beter) maar ook heel rechtop in zitstanc (beter als je kind kan/wil zitten, nodig als je er hapjes in gaat geven etc). Wij hadden geen babystoel/kinderstoel tot ons kind echt stevig zat, dus het eerste jaar gebruikten we het wipstoeltje heel veel.
Dank allemaal! Goed om te weten. Deze is inderdaad niet goedkoop zie ik maar ik ga Vinted eens in de gaten houden ![]()