Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Huhhh ik zie dat nergens staan?

2 likes

Bij mij met koeienletters in de app als ik hem open. Misschien moet je een bepaald memberlevel zijn ofzo?

Samenvatting

1 like

Oh gek, ik zie niks! Dat zal dan wel idd…

3 likes

Dan alvast je mandje vullen wanneer hij ingaat voor alle members! Denk morgen?

1 like

Member20 invullen en dan heb je de korting!

5 likes

Mijn h&m aankopen met de 20%

9 likes

Ik zocht kleurrijke sokken en kniekousen en de sale van Olily did not disappoint :smile: Als nog teveel geld voor betaald, haha. Maar er is gelukkig wel blotebenenweer op komst.

17 likes

Ah thanks voor de tip @Croky en @JustinBieber! Ook wat dingen besteld:

Twee poncho’s voor op vakantie/na het zwemmen:

5 likes

H&M

Peuter:

1-jarige:

Allebei:

4 likes

Ik krijg echt zin in de zomer van deze kleren!

1 like

Hier ook hm

4 likes

Dat tuinbroekje is zo leuk! Meteen besteld ook haha.

1 like

Lekker sad beige mom!
(Geen oordeel hoor haha)

3 likes

Frugi is ook een leuk merk! Nieuw vind ik het veels te duur, maar heb vaak mooie dingen op marktplaats gevonden! :smiling_face:

3 likes

Vintedvonst. Deze kunnen scoren voor €20. Super blij mee, doe er zelf denk ik wel een andere hoes om heen omdat ik deze niet zo mooi vind.

4 likes

Wat een goede vondst! Ze worden ook tweedehands zo vaak nog duur doorverkocht vind ik

1 like

Klopt! Heb er ook lang naar gezocht, vond dat sommigen er echt bizar hoge prijzen voor vroegen.

Had een keertje eentje gezien van €30 met speelboog + zak om hem in mee te nemen. Maar net toen ik op kopen wilde drukken was hij verkocht. Deze keer had ik gelukkig meer geluk. :smile:

3 likes

Tumble 'n dry lente/zomer jasje (veel te duur eigenlijk maar vond 'm te leuk). Kan in deze maat in ieder geval wel 2 jaar mee.

Zara jasje

17 likes

9 likes

Wat een super leuk jasje!

1 like