Huhhh ik zie dat nergens staan?
Bij mij met koeienletters in de app als ik hem open. Misschien moet je een bepaald memberlevel zijn ofzo?
Oh gek, ik zie niks! Dat zal dan wel idd…
Dan alvast je mandje vullen wanneer hij ingaat voor alle members! Denk morgen?
Member20 invullen en dan heb je de korting!
Ik zocht kleurrijke sokken en kniekousen en de sale van Olily did not disappoint Als nog teveel geld voor betaald, haha. Maar er is gelukkig wel blotebenenweer op komst.
Ah thanks voor de tip @Croky en @JustinBieber! Ook wat dingen besteld:
Twee poncho’s voor op vakantie/na het zwemmen:
Ik krijg echt zin in de zomer van deze kleren!
Dat tuinbroekje is zo leuk! Meteen besteld ook haha.
Lekker sad beige mom!
(Geen oordeel hoor haha)
Frugi is ook een leuk merk! Nieuw vind ik het veels te duur, maar heb vaak mooie dingen op marktplaats gevonden!
Vintedvonst. Deze kunnen scoren voor €20. Super blij mee, doe er zelf denk ik wel een andere hoes om heen omdat ik deze niet zo mooi vind.
Wat een goede vondst! Ze worden ook tweedehands zo vaak nog duur doorverkocht vind ik
Klopt! Heb er ook lang naar gezocht, vond dat sommigen er echt bizar hoge prijzen voor vroegen.
Had een keertje eentje gezien van €30 met speelboog + zak om hem in mee te nemen. Maar net toen ik op kopen wilde drukken was hij verkocht. Deze keer had ik gelukkig meer geluk.
Tumble 'n dry lente/zomer jasje (veel te duur eigenlijk maar vond 'm te leuk). Kan in deze maat in ieder geval wel 2 jaar mee.
Zara jasje
Wat een super leuk jasje!