Top kringloopvondsten: zo’n soort knikkerbaan maar dan met gekleurde blokken zonder coating voor 3.50, die ga ik bewaren voor wat later. En de gereedschapskist voor 1.50 voor nu. Verder nog een vintage Hema memoryspel die ik zelf in de jaren 90 had en Het Circus van de Muizenhuis boekenserie.
Haha dit wil ik zelf ook allemaal wel aan
Lekker pakkie voor onze eerste zon vakantie met baby volgende maand (ofja dreumes maar vind het zoooo’n lelijk woord ) Rest van de zomergarderobe probeer ik op vinted te scoren.
Haha ja! Vooral dat rode setje en dat blauwe jasje.
Ik zoek ook nog een goed wipstoeltje. Welk merk is dit en waarom is deze zo fijn als ik vragen mag? Ik zie door de bomen het bos niet meer
Baby Björn! Kan helemaal plat opgevouwen waardoor fijn mee te nemen, weegt ook niet veel. En ik vond dat m’n zoontje er goed in zat plus relatief lang in kon zitten. Zou hem idd wel tweedehands kopen en dan een losse hoes eromheen, ik had eentje van Meyco oid. Niet duur en kan het stoeltje nu nog wel een keer doorverkopen haha
@Airy-fairy hier sluit ik me volledig bij aan, echt veel gebruik van gemaakt en makkelijk mee te nemen!
Is ergonomisch goed omdat hij heel plat in een ligstand kan (voor babies beter) maar ook heel rechtop in zitstanc (beter als je kind kan/wil zitten, nodig als je er hapjes in gaat geven etc). Wij hadden geen babystoel/kinderstoel tot ons kind echt stevig zat, dus het eerste jaar gebruikten we het wipstoeltje heel veel.
Dank allemaal! Goed om te weten. Deze is inderdaad niet goedkoop zie ik maar ik ga Vinted eens in de gaten houden
Ik heb de Nijntje broek inmiddels binnen en staat echt zo schattig! Nu zoek ik alleen nog dat shirtje wat het model draagt maar die is er nog niet volgens mij.
Oh leuk om te horen! Ik was ook al op zoek geweest, maar staat er (nog) niet op nee.
Artikelnummer 1282806005
Oh net erop gezet dan. Bedankt!
@Kryptonite @Minettes @crazyvibes @sashiko dank voor de toelichting! Klinkt inderdaad goed en ik herinnerde me dat een vriendin toen ook zei dat de baby bjorn wipstoel wel echt een aanrader was
Heb een vrijwel nieuwe (met mesh uitvoering) via Marktplaats kunnen scoren voor €60. Ben benieuwd
Top! Voordeel van dit soort tweedehands aankopen is dat je ze straks voor bijna hetzelfde geld weer kan doorverkopen.
Ooh wat een prachtige printjes!