Via MP.
Dit weekend gaan we stoppen met het speentje. En als ze de spenen heeft weggegooid krijgt ze dit boek als beloning. Groot Mickey Mouse fan hier in huis
Nu nog wat flessen wijn in huis halen voor ons om de eerste nachten zonder speen te overleven
Huh dit volg ik niet helemaal (no judgement), van slechte nachten en dan wijn drinken word je toch alleen maar brakker?
Je hoeft niet alles letterlijk te nemen, tis toch duidelijk wat ze hiermee bedoelt?
Haha het is sarcasme (denk ik)
Haha ik denk dat je gelijk hebt
Haha oke, wel een chille manier om erin te staan en gewoon samen wijn te gaan zuipen met het vooruitzicht dat je toch slecht gaat slapen, best een goed idee eigenlijk
Niet echt een aankoop, maar een moeder die kleermaakster is, is toch wel heel fijn
Broekje en shirtje met hartjes is door haar gemaakt (andere broekje door haar gekocht, haha)
Broekje gemaakt, shirtje ook weer gekocht
Ook speelkleed door haar gemaakt (en foto ook door haar gemaakt, haha)
Oh dat hartjespakje 🥹❤️
M’n baby lijkt van maat 68 naar 80 te zijn gesprongen want 74 is gewoon te klein? Naja goed shop excuus.
Mini Rodini (20% korting bij Zalando)
Silly Silas
Die matten van orto lenen wij soms bij de Speelotheek en zijn zo’n enorme hit!
Ik geef ze pas over 2 weken, maar heb ze net even uitgeprobeerd. Best heftig, maar je voeten voelen daarna zo lekker! (Heb ze stiekem ook voor mezelf gekocht, haha) En ze zijn wel echt heel mooi zeg, zo veel details. Kan behalve op lopen vast heel leuk mee gespeeld worden.
Oh dan is ze alweer jarig hé! Jeetje dat betekent dat die van mij ook bijna jarig is. Ik zei vandaag nog aan de telefoon dat ze net 2,5 is (ze wordt dus eind mei 3).
Ja! Maar ik zei tot een maand geleden ook nog 2,5 hoor Wat worden ze al groot he?
Vind dit zo’n leuke leeftijd.
H&M. Bloemenjurkje en gestreepte pakje had ik hier gezien en móest ik hebben.
Ik kan zo genieten van al die stofjes/kleurtjes bij elkaar

Scapino
Links H&M, rechts Hema
Cadeautjes voor partijtjes enzo, Flying Tiger.
Het rompertje en broekje.
Zo langzamerhand een beetje beginnen met shoppen nu we weten dat we een dochter krijgen.
Och, zo heerlijk dit pakje! Baby’s zijn zo leuk.
Heel leuk, waar is die van? Ik ben nog op zoek naar een jasje!