We zijn verhuisd en hebben nu een tuin dus:
en een paar van deze erbij:
Deze glitteren enorm, grote hit, kind wilde er mee slapen.
We zijn verhuisd en hebben nu een tuin dus:
en een paar van deze erbij:
Sowieso super leuk om een moeder-dochter uitje te doen. Ik denk persoonlijk wel dat 4,5 jaar wat jong is. Er zitten best veel harde geluiden en best een spannend stukje in. Ik vind het in die zin best een volwassen musical.
Vanaaf welke leeftijd zou jij dit aanraden? Ik twijfel zo erg om kaarten te halen voor mn dochter.
Ik ben met mijn dochter van 3,5 jaar geweest. De voorstelling duurt 2,5 uur inclusief pauze dus ja…het is een lange zit maar dat hield zij vol met wat snoepjes etc.
Ik had een koptelefoon voor haar mee en dat was een goede, het geluid/live orkest is namelijk (erg) hard.
Koptelefoon is wel een goeie idd
We hebben een nichtje van 7 jaar en die heeft er echt plezier aan beleefd. Dus rondom die koers ongeveer.
Op de website staat dit:
De adviesleeftijd is vanaf 6 jaar. Vanwege de lengte van de voorstelling worden kinderen jonger dan 4 jaar helaas niet toegelaten.
Mijn nichtje van 4,5 vond het helemaal geweldig. Heeft het er nog steeds over.
Daar komt ze dan vanzelf wel achter toch
Ooh kwam je er doorheen? Ik durfde het niet voor ze 4 was , dacht straks betaal je 200€ om als gezin te gaan en sta je daar…
Lange zit ben ik niet zo bang voor, ze kijkt al sinds 2jr volle concentratie volledige Disney films af, en dan moet ie ook op pauze als ze naar de wc moet. Vaiana 2 in de bios had ook nog een uur langer gemogen van haar
@thisisme ik hoor om me heen juist heel veel mensen met kinderen van rond de 5 haha, dus ben daar op gevaren (nichtje, buurvrouw, collega). Zal tzt wel laten weten hoe het was!
Mijn man en twee andere kinderen, die ouder dan 4 jaar zijn, waren ook mee en die gingen naar het strand. Mocht ik geweigerd worden, dan zouden we van kind kunnen verwisselen maar dat was dus niet nodig. Geen haan die er naar kraaide bij het scannen van onze tickets.
Er zat naast een meisje van 4,5 jaar die na de eerste tien minuten al vroeg hoelang het duurde het verschilt zo per kind.
Leuk! Sowieso alvast veel plezier!
Ohh mijn peuter is obsessed met de gruffalo. Je hebt op youtube de voorleesversie en eentje met een dansje erbij. En dat moet hier op repeat. Ze hebben het nu op de opvang. Ze vind het eigenlijk heel erg spannend volgens mij.
Vind het ook zo’n leuk boek!!
Ik ook! Was ook echt een van mn favorieten om voor te lezen op de groep. Ken hem zelf ook bijna uit mn hoofd, haha.
Op npo+ heb je ook de film ervan!