Zou mn zoon ook fantastisch vinden haha
Gelukkig zat er nog geen azijn in
Waarschijnlijk wist je dit niet, maar azijn mag niet gebruikt mag worden om onkruid te bestrijden. Je kan er zelfs een boete voor krijgen. Is niet goed voor het milieu, de bodem en de beestjes.
Zie: Risico’s van azijn bij de bestrijding van onkruid en groene aanslag in kaart gebracht | RIVM.
Oh wat goed dat je dat zegt, dat wist ik inderdaad niet! Gelukkig zit er inderdaad nog niks in de spuit @poesch
Maar concentraties tot 80 procent azijnzuur is ook van de gekke, als je het gewoon met natuurazijn (4 procent) of schoonmaakazijn extra verdund (tussen 5 en 10 procent) doet is het allemaal al veel minder erg lijkt me?
Dat artikel is daar niet echt duidelijk over, lijkt nu alsof natuurazijn /schoonmaakazijn zulke belachelijk hoge concentraties bevat. Terwijl dit toch de azijnen zijn die de meeste mensen zullen gebruiken
Ja en veel terrastafels zijn ook van metaal, vind die tegels daarom echt top speelgoed om mee te nemen omdat het minder snel valt
Gewone huis tuin en keukenazijn niet? Lijkt me toch altijd beter dan Round up enzo
Vast beter dan round up maar alsnog niet goed voor het bodemleven. Verzuurd de bodem en komt in het grondwater. Is niet voor niks verboden.
Love zeeman echt met babykleding💙
Heel leuk! Is dat onderste setje van de afdeling tot maat 92 of van de grotere maatjes?
(love beide, maar heb alleen een peuter haha)
Ja hè! Tot maat 86.
Dan ben ik denk ik een van de weinigen die zeeman haat. Na een wasbeurt is het al verwassen. Laatst een leuk spijkerjurkje gekocht. Na een wasbeurt zag het er nog fantastisch uit, blijkt het drukknoopje halverwege de dag ergens gevallen te zijn en kan ik niet meer bij haar aantrekken. Echt verschrikkelijk.
Ik vind de kwaliteit ook waardeloos.
Ik ben het er wel mee eens dat de kwaliteit echt erg wisselend is, maar ik heb tegelijk ook een aantal items die echt verrassend mooi blijven.
Tel daarbij op dat zij het qua arbeidsomstandigheden etc een stuk beter doen dan bijv zara. Waar je ook nog eens veel meer betaald voor de (kinder)kleding. En die kwaliteit is imo niets beter, of zelfs slechter dan zeeman.
Ik heb toevallig vorige week deze set in roze gekocht. Vorig jaar had ze een soortgelijke in maat 62🥹
En een rode trui voor de winter die nog ergens rondslingerde bij zeeman, omdat ik online een hele leuke outfit zag met panterbroek en rode trui en nu kan ik die budget namaken😁