Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Op de Koningsdag vrijmakt: deze 2 puzzels, en verder een stuntstep en Grimm’s Sprookjesboek. Echt hele fijne koopjes; de puzzels waren 1 euro per stuk (en de onderste zit zelfs nog in folie), de stunstep voor 10 (nieuwprijs 100) en het boek voor 2 (nieuwprijs 40).

7 likes

Totaal € 1,- voor betaald :slight_smile: , op de Koningsdagmarkt.

10 likes

€11 in totaal :confetti_ball:

19 likes

Het billen boekje is hier thuis echt favoriet!

5 likes

Love al jullie kleedjes-aankopen :star_struck:

Wij hebben wel even over de markt gelopen maar zagen niks. Wel bijna een Fisher Price kassa gekocht, maar een ander kindje was ons nét voor.

Vrijmarkt koopjes. Hoopte op nog wat leuke kleertjes, want is echt een hippe ouders-met-jonge-kinderen buurt, maar niets in de goede maat gevonden helaas.

6 likes

Ohhh mijn dochter is momenteel helemaal gek van Paco!

4 likes

Zo leuk, de batterij was leeg dus ben benieuwd hoe ze hem vindt straks.

1 like

Batterij kan je heel makkelijk vervangen. Mijn zoon vond paco helemaal het einde als peuter en ik heb een keer een berg van die knoopcelbatterijen besteld en verving ze regelmatig.

Edit: bedenk me nu dat je dat misschien ook zo bedoelde, dat je benieuwd bent hoe ze hem vindt met geluid :sweat_smile:

1 like

Hier ook vrijmarkt koopjes. :))

10 likes

Een boek gescoord voor 50 cent! :blush:

19 likes

Mijn buit

15 likes

Is dat ‘Ik :heart: mama’ boek niet een gepersonaliseerd boek? Ik heb deze ook eens gekregen voor Moederdag, met foto van mij met de kinderen en eigen namen enz er in.

Die gele letterdoos heb ik ook gescoord. Ziet er echt leuk uit!

1 like

Je hebt inderdaad ook gepersonaliseerde versies maar dat is deze niet.

2 likes

Mijn dochter was goed geslaagd op de vrijmarkt, veel poppenspulletjes en hele nette skeelers waar we naar op zoek waren!

8 likes

Haha, of je zou maar net een gepersonaliseerde vinden met dezelfde naam🤣

Ik kocht vorig jaar een boek waar een handtekening in was gezet van de schrijver, het was gericht aan xx wat toevallig mijn achternaam is dus die vond ik wel grappig.

Superleuk deze vrijmarkt koopjes, ik ga straks ook een foto maken!

3 likes

Eerste babyaankoop, bij Next 🥹 Weten sinds vrijdag dat het een jongetje wordt. Nu even dit topic doorspitten naar meer leuke merkjes!

En dit via Vinted besteld.

28 likes

Mijn aankopen van gister! Bij elkaar €5, echt heel blij mee! Kind is ook helemaal blij met het muziekboek, hebben zelf 2 andere en worden elke dag wel een keer gelezen

16 likes

Ik heb die andere letterdoos van een collega gekregen (denk een oudere versie) en mijn dochter vind het erg leuk om mee te spelen.

Wij hebben beide kinderen (van ruim 3 en 5) beide 5 euro budget gegeven die ze naar eigen inzicht mochten besteden. Enige uitzondering was eten/snoep.

Ik moet zeggen dat het best goed ging. Ze hebben leuke spullen uitgezocht en zelfs ‘onderhandeld’. Daarna was er eigenlijk geen gezeur meer want het was duidelijk dat het geld op was.

6 likes