Wat een mooie buit!
@ iedereen, ik kreeg trouwens als tip om op de vrijmarkt ‘s ochtends vroeg zónder kinderen te gaan. Dan kun je mooi goedkope cadeautjes scoren voor 5 december.
Wat een mooie buit!
@ iedereen, ik kreeg trouwens als tip om op de vrijmarkt ‘s ochtends vroeg zónder kinderen te gaan. Dan kun je mooi goedkope cadeautjes scoren voor 5 december.
Hier was de grote klapper deze playmobil brandweerwagen.
Verder nog een paw patrol pyjama, een regenjasje en een boekje van stinkhond.
En dan maar hopen dat je kinderen op 5 december nog steeds van dezelfde dingen houden ![]()
Hier ging dit toevallig zo omdat opa ze 5 euro gaf. Ik vond het heel leuk dat ze op die manier zelf de regie hadden, ze moesten van mij ook zelf vragen hoeveel iets kost en het geld geven etc, spannennnnnd
Mijn dochter heeft een buit verzameld die uitsluitend uit knalroze dingen bestaat
Een roze paard
, een roze uilenknuffel
, roze haarelastiekjes
, een roze kralenset
en een pop met een roze jurk en schoenen ![]()
Mijn zoontje deed ook een poging tot onderhandelen gisteren. En met poging bedoel ik dat hij heel zelfverzekerd ‘2 euro’ riep nadat de verkoopster zei dat het 1 euro kostte
.
Erggg goed geslaagd. O.a. vans in opvolgende maatjes a 2/3eu per paar. 2x feetje pyjama, spijkerbroekje, funky flavours shirtje 50ct, zak duplo, puzzels, bijna nieuwe teva’s, cute pakje voor de baby van Quapi, en voor mezelf 2 jurkjes. Sinds ik een kind heb vind ik vrijmarkten weer superleuk! Dus plan dan een weekendje Nederland als het weer Koningdag is. Ook een stapel pokemon kaarten voor mn neefjes die zullen er vast blij mee zijn! Ik was in Dordrecht.
Woooow die carnaval der dier voor €5😮
Die serie is zo mooi he!
Mijn score, alles samen voor €9
Het houten huisje had veel veel random/beschadigde houten figuren erin. Dus ik ga hem opknappen en zelf houten peg dolls ervoor maken met boerderijdieren.
Moet zeggen dat er wel heel veel troep was, goedkope kleding van zeeman, primark & wibra enzo. En het speelgoed was vaak echt heel erg beschadigd. Zou volgend jaar ook vroeg gaan en dan lekker de rest van de dag elders genieten.
Ik woon in het buitenland en was nu toevallig met Koningsdag in NL zonder kind. Was inderdaad om 09:00 al op de vrijmarkt en heb heerlijk rustig leuke dingetjes kunnen uitzoeken. Geen speelgoed, maar dingen om hem te helpen met zijn Nederlandse taalontwikkeling (die letterdozen van Zwijsen en natuurlijk weer wat boekjes).
Echt een heerlijk ochtendje !
Molo is trouwens een aanrader voor degenen die op zoek zijn naar wat kleurrijkere kleding voor kinderen!
MP vondst, kon het niet laten.
Voor mijn Mickey Mouse fan ![]()
Die bovenste broekjes krimpen enorm. Ik heb ze retour gedaan.
Ik heb ze net gewassen en heb er niets raars aan gemerkt. H&M toch?
Wat een leuke aankoop die duplo😍
Ik ga even een wolzijde pyamaatjes scoren van dilling. Heb nu 1 (te kleine) merinowol en 1 wolzijde en merk dat ik die laatste toch echt veel fijner vind met warm weer.
Waar ik ik zeg bedoel ik dua voor mn kind😆
Ja, ik heb ook altijd wol voor de herfst/winter en wol-zijde voor de lente en zomer. Komt vaak ook precies goed uit met de wissel naar de volgende maat, dus hoef niet dubbel te kopen.
Ik had ze vorig jaar ook en die bleven de hele zomer goed, maar dat zegt natuurlijk niet veel. We gaan het zien, heb tot nu toe nog nooit ervaringen met krimpen gehad.