Ooh leuk! Wij gaan vanmiddag pas! Ben benieuwd, ik had vorig jaar echt top scores.
Vooral veel boeken voor 50 cent per stuk (hij ging onderhandelen met zn moeder over de prijs voor mij en toe ze zei 50 cent, zei hij nee 10 cent )
Ooh leuk! Wij gaan vanmiddag pas! Ben benieuwd, ik had vorig jaar echt top scores.
Vooral veel boeken voor 50 cent per stuk (hij ging onderhandelen met zn moeder over de prijs voor mij en toe ze zei 50 cent, zei hij nee 10 cent )
10 euro kwijt in totaal. Ook nog twee glittertattoos en een roze armbandje. Hij is vooral heel erg gelukkig met de barbecue.
Wat een handig bord met die klok enzo! Weet je toevallig hoe zoiets heet? Denk dat dit ook handig is voor mijn dochter.
Als je zoekt op kalenderklok vind je een hoop soortgelijke borden!
Het billen boekje is hier thuis echt favoriet!
Love al jullie kleedjes-aankopen
Wij hebben wel even over de markt gelopen maar zagen niks. Wel bijna een Fisher Price kassa gekocht, maar een ander kindje was ons nét voor.
Vrijmarkt koopjes. Hoopte op nog wat leuke kleertjes, want is echt een hippe ouders-met-jonge-kinderen buurt, maar niets in de goede maat gevonden helaas.
Ohhh mijn dochter is momenteel helemaal gek van Paco!
Zo leuk, de batterij was leeg dus ben benieuwd hoe ze hem vindt straks.
Batterij kan je heel makkelijk vervangen. Mijn zoon vond paco helemaal het einde als peuter en ik heb een keer een berg van die knoopcelbatterijen besteld en verving ze regelmatig.
Edit: bedenk me nu dat je dat misschien ook zo bedoelde, dat je benieuwd bent hoe ze hem vindt met geluid
Is dat ‘Ik mama’ boek niet een gepersonaliseerd boek? Ik heb deze ook eens gekregen voor Moederdag, met foto van mij met de kinderen en eigen namen enz er in.
Die gele letterdoos heb ik ook gescoord. Ziet er echt leuk uit!
Je hebt inderdaad ook gepersonaliseerde versies maar dat is deze niet.