Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Het ziet er heel leuk uit! Alleen is ieder huisje voor een apart gezin? Dan vind ik het wel weinig personal space wat je rondom hebt

1 like

Alvast wat vakantie aankoopjes. Ik wil dit ook echt voor vakantie apart houden zodat het speciaal en extra leuk blijft.

8 likes

Wat ziet dat er vet uit! Kan niet wachten tot mijn baby er is en ik ook met een legitieme reden naar dit soort dingen kan.

1 like

Het is echt alleen om te slapen haha. Veel meer dan een bed staat er niet in. Ne gebruikt de faciliteiten van de camping. Voor een nachtje vond ik dat wel prima.

2 likes

Vaderdag cadeau voor zn eerste vaderdag

6 likes

Via Vinted. Voor haar verjaardag. Ze heeft het zelf uitgekozen :smiling_face_with_three_hearts:

20 likes

Zeemeerminstaart van zwempakstof van wibra. Alvast voor de verjaardag voor in de verkleed kist wel./ niet om mee te zwemmen.

5 likes

Aahhh wat flauw :rofl:

6 likes

Hij gaf aan dat hij graag deze wil. Hij heeft ook de encyclopedie van alle kennis al.

5 likes

Waarom niet zwemmen?

3 likes

omdat dat best gevaarlijk is denk ik?

9 likes

Zou niet weten hoe je ermee moet lopen, laat staan zwemmen… lijkt me ook heel eng.
Nee blijft hier bij verkleedkleding.

Maar te koop bij wibra en er zitten blijkbaar knoopjes op las ik op de site dus koop gerust en zwem ermee want het is er wel voor

1 like

30% korting op pyjamas bij hema

7 likes

Van de Aldi

13 likes

Er zijn hele cursussen voor! :rofl:
Dat is de motivatie van mijn dochter om snel ABC te halen want dan kan ze een zeemeeminnenles volgen :smiling_face_with_tear:

2 likes

Vinted 3,50

3 likes

Urban Iki Ta-Ke stoeltje

4 likes

17493935971442300081942737849637
Herbruikbare waterballonnen met magneten van de Aldi

6 likes

Huh komen die niet keihard aan? :rofl: wij hebben zelfs wel de sponzen variant.

4 likes

kDs1V1

:stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes:

7 likes