Traktatie voor de opvang
De eerste “grotere” aankopen gedaan voor de baby. Een extra Tripp Trapp en een nieuwe Puckababy Piep.
Beide nu met korting via Prenatal.
Zo gek hoe weinig je nu écht hoeft te kopen met een tweede. De meeste dingen zijn meer voor de leuk.

Dilling, met 20% kortingcode van Nira van Dijk (alleen vandaag nog!)
En om te vieren dat ik nu bij m’n 3e kind eindelijk kindgebonden budget krijg ook eindelijk eens zo’n shirt + legging set voor mijzelf gekocht. In m’n favo kleur donkerbruin ![]()
Oeh thanks! Heb ze ook besteld
Deze set voor mijn actieve baby haha, denk dat ze dat binnenkort heel leuk gaat vinden en kan als het goed is heel lang mee, ook als ze ouder is. Was nu met fijne korting.
Die zijn top! Ik heb vorig jaar de roze eenhoorn versie gekocht, m’n dochter was er op slag verliefd op. De wijde kuiten zijn juist wel fijn, want het regenpak, de spijkerbroek, het buitenspeelpak, alles past erin.
Wow, echt de droom
ik vind treinparcours maken zelf ook echt leuk haha
Wat een goede aankoop. Mijn kinderen zijn een aantal jaar ouder en ik durf wel te stellen dat ze hiermee zoveel zouden spelen.
Twijfel nu of we dit niet gewoon ook nodig hebben ![]()
Heb ook vooral zin om hier zelf mee te spelen ![]()
Een nachtje slapen in een drakenei. Ben zo benieuwd hoe hij het gaat vinden. Het is op de Veluwe bij camping 't Schinkel.
Fijn!! Het lijkt mij ook echt leuk haha, en je kan ze mooi opstapelen zodat ze niet zo in de weg staan of alleen een deel in de woonkamer zetten. Ik had dit zelf als kind ook leuk gevonden denk ik haha
Wow wat leuk!!
Gevonden in het boek Uitjes & Nachtjes van Ellen Mattheeussen. Kan het ten zeerste aanraden. Er staan echt heel veel leuke dingen in.