Daar wordt mee gezwommen ??
Hahaha omg wat type ik allemaal.
Zo, even wat zomeraankopen. En stomme van Joolz is dat al die accesoires los zijn, zou als ik het op nieuw zou doen echt een complete set kopen met alles erbij haha.
En eindelijk de houder ipv een kartonnen doosje, en grappig dat ze er gelijk anders mee speelt als het zo gepresenteerd staat.
Afgelopen weekend 2 globber stepjes besteld met mooie korting. Alvast voor de verjaardag in september
Ik denk dat ik nog wat versiering erbij doe, van die gekleurde stuur slingers en een leuke toeter ofzo haha.
En die groene step heeft geen lichtgevende wielen, dus daar wil ik een ledstripje onder het deck plakken, zodat die ook iets van gekleurde lampjes heeft.
En een ballon aan het stuur!
Zo leuk deze, en ook stuk goedkoper dan de Micro Step! Ik zie dat dit al vanaf 15 maanden kan, heeft iemand dat ook geprobeerd al zo klein? Lijkt me wel leuk ter afwisseling haha voor mijn bijna 15-maanden kind.
Jazeker erop zitten en geduwd worden
Mijn dochter gebruikt zo’n step, maar zonder stang vanaf 14 maanden. Ze kon ook gewoon al zelf steppen. Wij hebben de scoot 'n ride.
Wat mooi allemaal! Wat is dat op de derde foto? Een tafeltje? Waar is die van?
IKEA! Flisat tafeltje
Had nog mega leuke sweaters in m’n mandje maar helaas al gelijk om 18.01 uitverkocht
Jas is een gokje, maar denk probeer het voor de prijs wel gewoon!
Nu mijn kind (bijna) niet meer in 116 past, en hij dus in de categorie “6-14 jaar” valt, is de Zara sale opeens niet meer interessant
Wat een saaie bedoening is dat zeg, en het lijkt wel alsof alles gericht is op 12-14 jarigen…
Ja, dit! Zo jammer.
Ja, ik vind dit ook zo stom! ![]()