Superleuke skort van Zeeman
En voor mijn zoontje dit leuke setje
En een ballon aan het stuur!
Zo leuk deze, en ook stuk goedkoper dan de Micro Step! Ik zie dat dit al vanaf 15 maanden kan, heeft iemand dat ook geprobeerd al zo klein? Lijkt me wel leuk ter afwisseling haha voor mijn bijna 15-maanden kind.
Jazeker erop zitten en geduwd worden
Mijn dochter gebruikt zo’n step, maar zonder stang vanaf 14 maanden. Ze kon ook gewoon al zelf steppen. Wij hebben de scoot 'n ride.
Wat mooi allemaal! Wat is dat op de derde foto? Een tafeltje? Waar is die van?
IKEA! Flisat tafeltje
Had nog mega leuke sweaters in m’n mandje maar helaas al gelijk om 18.01 uitverkocht
Jas is een gokje, maar denk probeer het voor de prijs wel gewoon!
Nu mijn kind (bijna) niet meer in 116 past, en hij dus in de categorie “6-14 jaar” valt, is de Zara sale opeens niet meer interessant
Wat een saaie bedoening is dat zeg, en het lijkt wel alsof alles gericht is op 12-14 jarigen…
Ja, dit! Zo jammer.
Ja, ik vind dit ook zo stom! ![]()
Ja dit geldt ook voor mijn dochter. Ik kocht altijd bijna alles bij Zara maar in 122 is alles zo saai of ‘volwassen’ al terwijl het is gewoon een meisje van 5 ik wil die leuke kleertjes terug ![]()
Ja heeeeeel herkenbaar! Ik vond shoppen voor mijn kind na de kleine Zara maten echt lastiger worden. Ik kocht toen veel Sissy Boy (er is vaak nog veel in de sale te vinden) en H&M.
Nu mijn oudste richting tienerkleding gaat is het ook weer zoeken. Veel is te kinderachtig maar voor echte puberkleding is ze echt nog te jong.
Ja fijn dat H&M de jonge categorie t/m maat 128 heeft! De kwaliteit/pasvorm van H&M vind ik wel minder ten opzichte van Zara, maar het geeft in ieder geval wat ruimte. Want inderdaad wat je zegt @anon33053055 mijn kind is nog niet eens 5, hij loopt het liefst nog gekleed als Disney merchandise pop
. Alles met plaatjes en dieren.