Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Ja dit geldt ook voor mijn dochter. Ik kocht altijd bijna alles bij Zara maar in 122 is alles zo saai of ‘volwassen’ al terwijl het is gewoon een meisje van 5 ik wil die leuke kleertjes terug :pleading_face:

4 likes

Ja heeeeeel herkenbaar! Ik vond shoppen voor mijn kind na de kleine Zara maten echt lastiger worden. Ik kocht toen veel Sissy Boy (er is vaak nog veel in de sale te vinden) en H&M.

Nu mijn oudste richting tienerkleding gaat is het ook weer zoeken. Veel is te kinderachtig maar voor echte puberkleding is ze echt nog te jong.

1 like

Ja fijn dat H&M de jonge categorie t/m maat 128 heeft! De kwaliteit/pasvorm van H&M vind ik wel minder ten opzichte van Zara, maar het geeft in ieder geval wat ruimte. Want inderdaad wat je zegt @anon33053055 mijn kind is nog niet eens 5, hij loopt het liefst nog gekleed als Disney merchandise pop :joy:. Alles met plaatjes en dieren.

1 like

Laatste bij de Aldi

12 likes

Als lekkere tegenhanger van dit tropische weer. Kaartjes voor deze voorstelling. Mijn kind is dol op hun poscast dus denk dat hij een theatershow ook fantastisch zal vinden.

4 likes

Ben een beetje losgegaan op marktplaats. Najaars/winterkleding; ik heb er om de een of andere reden een gewoonte van gemaakt om daarvoor vroeg in de zomer te gaan shoppen! :stuck_out_tongue:

18 likes

Alvast een wintergarderobe opgebouwd in de zara sale

11 likes

Had vrijwel geen tshirts omdat ik twijfelde over de maat die mijn pasgeboren baby nu zou hebben, dus even een extra gekocht. Het boxpakje is heerlijk dun dus kon ik niet laten liggen.

9 likes

Sinds afgelopen weekend eindelijk gras in onze betontuin en dit schaapje (mijn lievelingsdier!!!) past er perfect bij. €5 op marktplaats :partying_face:

26 likes

Allemaal leuk, maar vooral die stippentrui!

1 like

Omg dat shirtje😍

2 likes

IMG-20250625-WA0005
IMG-20250625-WA0006
Plak- en clip oorbellen voor haar goede rapport

18 likes

Oh wauw dat die nog bestaan! Ik heb vroeger ooit een keer een velletje gekregen, die ik moest delen samen met mijn zus. Voelde me toen helemaal mooi. :joy:

9 likes

Haha ja ik had ze vroeger ook. Ik voelde me dan ook echt een prinses. Dus ik snapte helemaal dat m’n dochter ze graag wilde

4 likes

Badpakkie van Decathlon, kind groeit zo snel

4 likes

Hahaha ja tot er een haar vast zat. Pijnnnn

1 like

UV-pak

Moomin 🥹❤️

Allebei Lindex

13 likes

IMG_9985

11 likes

Bij de kringloop deze vilten autoweg puzzle van de HEMA gevonden! Erg leuk!

15 likes

Rondje kringloop. Heeeel blij met de boeken van Het Verhalen Orkest! Voor zijn verjaardag heeft hij Carnaval der Dieren gekregen en die lezen we minstens twee keer per dag.

En weer twee nieuwe shirtjes gemaakt door @Sartrix. Vooral het legoshirt vindt hij fantastisch.

En net als de vorige keer zat er ook weer een mini knuffeloutfit bij. Zo leuk! Kind rende direct naar zijn kamer om de winnende knuffel te kiezen.

36 likes