Paar stoere kleren voor mijn meid
En een broek voor m’n jongen
Wat een leuke lamp! Waar heb je die vandaan?
Light & Living! Het is de Fyano lamp.
2x
Heel eerlijk denk ik dat een UVshirt + los broekje praktischer is met naar de wc gaan etc. Maar ik vond ze zo leuk/mooi. Meestal ga ik voor de meer praktische optie, maar deze keer heb ik vorm boven functie laten gaan. We zullen zien of ik spijt krijg ![]()
Goede tip! Dat is eigenlijk het enige wat me tegenhield. Alleen heb ik nu 1 beker met handvatten, dus dan moet ik steeds die handvatten wisselen. Geen idee of dat handig is.
@Kaasvlinder dat zonder handvatten vind ik onhandiger, en dat ie wat gevoeliger is voor vallen met wat meer deuken en geluid haha😅
Hij is heel gaaf! Zo’n pak is inderdaad niet handig als je bij het plassen het hele bovenstuk uit gaat doen, dat krijg je dan niet meer makkelijk omhoog als het nat is. Als je hem niet te strak koopt dan kun je wel plassen door de onderkant naar de zijkant te doen, dan is het prima en net zo makkelijk als een los shirt en broekje
Ja en het is fijn dat je geen blote ruggen hebt @Keroppi , dat vind ik altijd het nadeel aan broek+shirt!
Pyjama ook voor mezelf gekocht
Ooh die broek met smileys, die ga ik ook scoren voor mijn dochter. ![]()
Iemand ervaring met hoe de maten van next vallen? Heb alleen in de babytijd daar besteld maar nu is ze bijna kleuter haha.
Ik vind Next altijd best oversized en ruim vallen! Zeker de wat meer losse/wijde broeken en truien
Omg, zo cute!!
Ik was vanochtend met mijn kinderen bij de kringloop en ik had ongezien alvast wat verjaardag/sinterklaas cadeautjes in het mandje gelegd haha
Nou, het was hier meteen een succes. Het is echt een klein ding, zoals een insectje. Maar hij maakt niet zoveel lawaai eigenlijk? Of ik ben te veel gewend.
Maar m’n dochter heeft er een doolhof voor gebouwd, gaf ze namen, ze ‘ontsnapten’ en dan moest ze ze vangen etc. Ze heeft er echt leuk mee gespeeld, alsof het echte beestjes zijn.
Ik vind het er leuk uitzien, denk dat mijn dochter het leuk vindt. Ik vind ze wel best duur voor zomaar te geven (zag iets van 8,95 per stuk?). Is eentje al leuk, of raad jij er meerdere aan? Misschien twee, zodat ze ook wedstrijdjes ermee kan doen?
Wat @Schorem zegt inderdaad. Ze bewegen onvoorspelbaar, waardoor ze het hilarisch vinden om dat beestje ergens in te laten lopen. Hier worden dan idd doolhoven of huisjes gemaakt. Ook kunnen ze in de connetix knikkerbaan lopen als je die plat over de grond maakt, dus als een soort buizenstelsel.
@Fredje wij hebben er maar eentje en dat is voor hier prima.
Oh, top! Kreeg de indruk van wat ik las dat meerdere leuker zijn, maar dat was vast een goed verkooppraatje ![]()
Dan wordt dat een vakantiecadeautje.
Ik denk dat 1 ook al leuk is. M’n oudste pakt die van haar zusje er soms wel bij, want ze vindt het leuk om hele verhalen te bedenken over dat er 1 stout is en de ander lief.