De lieveheersbeestjes zijn ook heel leuk ![]()
Dit setje voor een bruiloft, twijfel alleen over wat het leukst is. De linnen broek met linnen overhemd of linnen broek met wit overhemd?
Echt schattig! Ik denk de witte overhemd en dan de linnen mee als reserve-kleding
Ik vind het linnen overhemd leuker! Vind zo’n strikje mwah
Ja, ik twijfel ook een beetje over het strikje, die zit gelukkig wel los!
Ooh thanks, ik wist helemaal niet dat zij ook kinderkleding hebben! Koop er voor mijzelf wel regelmatig maar dan blijkbaar in een vestiging die dat niet heeft. Ik ga gelijk kijken online. Vind de kwaliteit van Sissy Boy ook echt supergoed.
Was hier echt super snel leeg
Hier is de hexbug wel een hit! Zeker in combinatie met connetix. Vind de nieuwe uitvoering met die plaatjes bovenop wel minder mooi als de oude versie ![]()
Meer spullen voor de nieuwe kamer:
Dit is de kinderversie (IKEA)
(Opstapje om bij lichtknopje te kunnen)
Heb het onderste rekje nog niet binnen en moet nog even beoordelen of het niet vloekt met het plankje met de boogjes. Anders gaat 1 van de 2 terug
En spullen voor wc training:
En nog nieuwe waterfles + beker (we hadden deze allebei al in andere kleuren, maar wilde een 2e setje)
O ik ken de oude versie niet, maar ik hoop wel dat mijn roze-glitter-eenhoorn-regenboog dochter ze ondanks de plaatjes leuk vindt haha
Ik heb even zitten Googelen maar wat is er zo leuk aan die Hexbugs? Want wat ik zie zijn het kleine robotjes die met veel lawaai heel hysterisch heen en weer gaan.
Wat maakt dat jouw kind(eren) er zo graag mee spelen? Mijn oudste zit namelijk in haar insecten-fase dus in die zin zou het misschien wel leuk zijn.
Is die rvs munchkin fijn? Ik heb ook een nieuwe nodig want de huidige ligt op de opvang.
Twijfel om een rvs te kopen ipv een plastic, ze gooi ook niet echt met de beker. Maar vind het ergens ook minder handig lijken?
Ik vind m hetzelfde als de plastic variant. Hij is wel iets gladder, dus kind moet m iets beter vasthouden. En idd, als ze er mee gooien dan maakt het wel beduidend meer kabaal.
Ik doe m verder niet in de vaatwasser (weet ook eigenlijk niet of dat kan), maar dat zou nog een dealbreaker kunnen zijn.
Ik vind het wel jammer dat ze die kleinere met handvaten niet in RVS hebben, die vind ik eigenlijk fijner.
Waarom denk je dat hij minder handig is?
Ik doe altijd de handvatten van de plastic munchkin beker om die van rvs dan kunnen ze beter vasthouden. Is gewoon dezelfde maat.
Haha slim! Dat ik hier niet zelf aan heb gedacht…