Ik heb ze allebei😂 vind ze niet echt vergelijkbaar ofzo
White noise nummer 3 inmiddels. Al een andere numsy en een talking turtle versleten.
Die turtle valt echt op hele willekeurige momenten uit, klaar mee.
Opeens weer een groeispurt. En had ook de fout gemaakt om haar vorige badpak in haar eigen maat te kopen.
voortaan 1 tot 2 maten groter dus.
Dit had ik gedaan en nu zit ik met badpakken die ze niet past ![]()
Oh haha
ook van het merk salted stories? Hier stond er wel bij dat het model kleiner valt.
Oh nee van de Hema! Ik dacht ze zit in 92/98 dus ik koop het badpak 98/104. Nou dat is voor volgende zomer en met een beetje trekken past ze nog wel in die van vorig jaar (en een zwembroek + uv shirt is toch de go to)
Vind deze wel Heel moooi vallen! Heb hier de zwembroek van en door de rushes is het niet zo magertjes uitgesneden broekje ![]()
Vind veel bikini’s en badpakken echt heeel magertjes op de billen qua bekleding
Zo lang over nagedacht, maar eigenlijk was er geen andere optie dan een bakfiets want de oudste kan wel fietsen maar niet in de stad elke ochtend naar school.
Ik heb mijn slag geslagen bij Boekenbalie. Mijn kind vindt Bobbi helemaal de shit momenteel.

Leuk!
Hier ook een Bobbi fan! Al vanaf dat ze 1.5 is, en ze is nu 3 jaar. Heb recent ook weer wat boekjes bij kunnen kopen via MP. Ik denk dat we haar peutertijd afsluiten met de volledige collectie ![]()
Maar ze gaat er zo goed op. En ik vind de boekjes ook vaak wel educatief en behulpzaam. Bobbi heeft haar echt al door veel dingen geloodst.
Ja, het is inderdaad leerzaam en ook vaak best herkenbaar, of in ieder geval herkenbaar genoeg. Bobbi naar de kapper heeft er serieus voor gezorgd dat het eerstvolgende kappersbezoek geen drama was ![]()
Waar issie van? Leuk!
Konges Slojd! Het pak heet Magot en heb hem via Omoda, daar was die in de sale anders vond ik hem te prijzig haha.
Hoe krijg je die extra korting?
Zou er af moeten gaan zonder code oid, is wel pas vanaf 20 euro
Is het gelukt?