Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Haha nee. Ik had allemaal dingen in mn mandje die al afgeprijsd waren en daar telde het blijkbaar niet op.

image

Zeeman en Hema

nu al zin in het najaar zodat hij dit aan kan haha

6 likes

Aargh ik heb het genist! Jammer want had al wat dingen in mn mandje🥲

Haha die bovenste heb ik 2x gekregen als kraamcadeautje en van m’n zus begreep ik dat haar hele centering pregnancy-groep zweert bij dat ding. Weet niet of dat lokaal is of dat dat ding echt zo’n hype is maar verheug me in ieder geval echt op mijn baby’s reactie erop :heart_eyes:mooie aanbieding ook zeg, is normaal veel duurder volgens mij.

En over babyspeeltjes gesproken, ik heb deze supersimpele Oball besteld, schijnt ook heel leuk te zijn.
Wat kun je je toch verheugen op zoiets simpels, zelfs bij je 3e baby :joy:

Hema heeft echt non stop van die 20% kortingsavonden volgens de kindersale insta’s die ik volg. Zie het zowat elke week wel voorbij komen. Ik koop bijna nooit bij hema maar zo wel dan wacht ik wel een weekje op zo’n avond.
Je kan je ook inschrijven voor de hema nieuwsbrief dan hoor je het ook meteen.

7 likes

O wat grappig!
Ja ze zijn normaal iets van €15/20.

1 like

Oh hahaha. Nooit geweten😅

1 like

Als je naar de Hema (de winkel dus en niet de webshop) gaat kan je ook de kortingscode gebruiken. Scan even deze barcode:

Wel vanaf 20 euro dus.

2 likes

Ook Hema:

5 likes

2 likes

Shirts zonder knoopjes voor de opvang

Favoriete romper in deze print en nog 2 kleuren, alvast in een groter maatje voor de herfst

GAP baby

1 like

@Howth Had hem gescand en hij herkende hem wel maar helaas geen korting. Nog wel bedankt voor het delen! Ach, heb de items gekocht die ik graag wilde. Heb sowieso verder in de sale toegeslagen om de gehele wintergarderobe van mn kind in te slaan.

Hema

Bobo choses

Tiny cottons

Arket

Petit bateau pyjama’s

+nog 2 leggings via vinted en een rode basic sweater van de zeeman is dit de wintergarderobe.
Rompers en een winterjas heb ik nog. Ik ben weer klaar voor een half jaar.

15 likes

Noppies, 50% sale :star_struck:

3 likes

Voor dochter

Voor zoontje. Allemaal van Arket. Was Arket helemaal vergeten nav @wompie weer eens gaan kijken.

6 likes

Leuke items! Ik vind echt dat zij een leuke kindercollectie hebben. Lekker kleurrijk, maar heter geprijsd dan mini rodini en bobo choses en net wat minder massaal dan de hema. Want ik heb wel alweer 5 kids in de (enorme leuke) hondentruitje gezien😆

5 likes

Ik vind Arket ook echt leuk! Ook niet méga goedkoop maar alle items die ik van Arket heb gehad waren mooie dikke stoffen en bleven ook heel mooi, ook na het wassen. Bij bijv. HEMA vind ik dat nog wel wisselend.

7 likes

Kind mocht zelf wat uitzoeken. Allebei van Sissy Boy.

6 likes

Lekker late reactie maar hier bevalt deze bal heel goed! Door die gaten kan je kindje al heel snel zelf de bal pakken. Echt veel mee gespeeld, vanaf een jaar of 1.

1 like

Huh dit soort ballen zijn toch al vanaf baby af aan omdat ze dat dan juist goed kunnen pakken.

4 likes