Het duurt nog even, maar als ik er tegen die tijd aan denk zal ik het delen!
Ik word elke keer blij van je baby-aankopen omdat ik zo blij voor je ben dat je weer in verwachting bent!
Momenteel haar inboedel aan het bijeen sprokkelen.
Vorige week een keukentje via marktplaats gescoord die ik nu aan het opknappen ben.
Wat superlief ![]()
Mijn zoon is ook smal en bij hem passen broeken van Zara goed. Verschilt wel per model dus ik bestel er vaak een aantal en dan zitten er een paar passende bij. Vingino en z8 past soms ook.
Twee leermessen van Kiddikutter, eentje voor thuis en de ander voor bij mijn ouders, in de kleuren perzik en ijsblauw
Inklapbare leertoren via Etsy
Toch maar aan een leertoren gezien mijn kind steeds aan mijn benen hangt tijdens koken haha
Vanaf welke leeftijd zou zo’n mee kunnen?
alvast vinted aan het afspeuren voor herfst en winterkleren en deze is een dappere poging om minder roze in haar garderobe te krijgen
Kiddikutter geeft zelf vanaf 3 aan, mijn kind is 2. Mijn neefje en nichtje (3) hadden ook al eerder zo’n mes en dat ging prima. Ga gewoon even kijken hoe het gaat en desnoods ligt ie alvast in de keukenla voor later haha
Ik dacht echt, hoe vaak komt het nou voor dat je leer moet snijden? En dan heb je er zelfs twéé nodig?! ![]()
(I get it now)
Mijne heeft hem gekregen toen ze net 2 was en sindsdien ook in gebruik. Het gaat een beetje wisselend maar ze is er heel geïnteresseerd in en zo lang zij zich vermaakt tijdens het koken ben ik ook blij. Vooral niet de verwachting hebben dat ze alle groenten in perfecte even grote blokjes snijden, haha.
Dat snap ik ook wel, met 5 kinderen is dat natuurlijk echt heel anders dan met 1 of 2 kinderen.
Ok top! En @Foucher dan zet ik het op haar verlanglijstje voor haar derde verjaardag
ze is heel geïnteresseerd in meehelpen tijdens het koken dus zou leuk als ze wat meer kan doen (naast look en ajuin pellen en kruiden toevoegen)
Hahaha een scherm helpt hier vaak niet, ze staat binnen twee minuten bij me. En wat @Alocasia zegt inderdaad, heel begrijpelijk!
Geïnspireerd door FrootLoop net deze trui in twee maten besteld! ![]()
En dit vorige week bij dille en kamille gehaald:
Ik geef ze een halve komkommer, een snijplank en een kidikutter en ga zelf écht koken ![]()
Haha precies dit! (maar ik heb ook 1 kind, dus denk idd makkelijker te managen)
Of een halve paprika. Sinds ze 2,5 / 3 is kan ze ook goed cherry tomaten snijden (halveren), champignons of bijv de aardbeien ontdoen van kroontjes (alvast voor het toetje, terwijl ik kook).
Wij gebruiken wel vaker dat witte kindermes wat je ook wel vaak ziet. Is net iets scherper, maar ze heeft zich er nog nooit aan bezeerd. Maar de Kiddicutter hebben we ook.