Ik zit ernaast dus dat is niet een heel groot issue haha
Jaa dat is een hit voor in de auto!
Echt leuke blokken en ben er zelf ook altijd mee in de weer. Kind vind het leuker om blokken uit elkaar te halen, maar het kalmeert hem ook als ik zo op de grond zit en beetje met de blokken speel. En met 150 blokken kan je ook echt leuke dingen bouwen
Help ![]()
Kind heeft 116/122 in de heupen en 134/140 in de lengte. Ik slaag gewoon bijna nergens. Iemand hier de tip? Ik weet van de broeken met knooplussen. Maar ik moet die dan zo aantrekken dat het grote lussen worden en pijn doen aan de heupen. En jaa ook nog eisen stellen ik dan. Geen skinny meer. Want weet dat we en name it smal zijn. Maar vaak skinny.
Aan paar modellen van name it en WE vallen erg smal en hebben lange pijpen.
Yes die weet ik idd. Maar zijn vaak skinnys en is niet zo mijn smaak meer. Ja ik weet het… ook nog eisen stellen ook. Ik denk dat ik er bijna niet onderuit kom.
Ik vind de broeken van de HEMA ook vaak lang vallen
Als je echt struggle hebt dan kan een kleermaker wel kleding innemen!
Hele out of the box tip misschien maar er is hier een naaitopic, daar kun je vragen of iemand iets voor je kan maken? Op instagram zijn ook heeeel veel naai account van mensen die zelf hele leuke kinderkleding maken. Kun je ook nog zelf stofjes uitzoeken, superleuk.
Voor een jongen? Shoeby heeft verschillende modellen waarbij ze broeken lang vallen. NameIt ook. Ik moet ze wel aantrekken bij.mn zoontje, maar niet zo ontzettend veel zoals jij aangeeft.
Ben jij of iemand in je omgeving een beetje handig? Dan kan je een broek (geen spijkerbroek) ook innemen bij de band. Kan makkelijk met de hand. Mijn dochter is ook smal, zelfde probleem hier. Dit werkt wel prima.
Wil je leggings? De enige die mijn dunne kind echt goed zitten zijn leggings van marmar Copenhagen. Zij heeft lengte 110 en breedte eerder 92/98
Goed geslaagd op mn ik ga niks kopen rondje ![]()
2 voorleesboeken bij Kruidvat voor 5 euro totaal en 2 pakjes poppenhuis stickers bij Hema (ga een houten Ikea poppenhuis pimpen voor de 3e verjaardag)
Voor de baby een boxpakje en hydrofielen van Hema en heel zacht omslagvest van Zeeman.
En voor de oudste een broek en pyjama
Garageverkoop in het dorp :). 20 euro voor betaald! Ook nog een broek en trui maar die zitten al in de wasmachine😌.
De meest vreselijke schoenen én 2 paar, want 2e 50% bij Van Haren. Ik mocht zulke schoenen als kind nooit, dus ik kan nu geen nee zeggen tegen mijn kind natuurlijk ![]()
Hahaha fantastisch! Wat zal je kind blij zijn ![]()
Ik had het al eens gepost, maar mijne had laatst deze uitgezocht:
Blij dat ie ermee is haha.
Aah wat leuk ook! Er is ook maar een klein tijdsbestek waarin ze dit leuk vinden, volgend jaar zal het wel al “niet stoer” meer zijn, dus waarom eigenlijk niet ![]()
Ja daarom, zij moeten er in lopen. En als zij er blij mee zijn, wie ben ik? (Ja oke degene die betaalt)
Mijn dochter is nu bijna 6 en die zei deze zomer: mam, ik hoef die trui met paw patrol niet meer, ik ben nu te groot.
Wat een leuk idee, wil je foto’s van het eindresultaat delen?