20% memberkorting op de kids collectie. Alvast beginnen voor het najaar. We gaan regelmatig zwemmen en al haar badpakjes zijn ineens te klein ![]()
Ik was even naar de Zara om een eigen shirt om te wisselen, maar ze hadden mijn maat niet. Toen mocht mijn dochter zelf kleding uitzoeken. Ze is 3 jaar:
Die trui met dat spookje 🥹
Paar weken getwijfeld want vind ze zelf niks maar mn zoon is echt GEK op bluey dus hij gaat ze sowieso geweldig vinden
🥹… Veel te duur, maar kon t niet laten
Kan niet wachten om deze pinguïn door m’n huis te zien hobbelen
(Liewood)
Nieuwe schoenen voor mijn dochter ![]()
Van Nelson (eigen merk). Ik kwam er achter dat de schoenen van Keq en het eigen merk van Nelson precies hetzelfde zijn, alleen Nelson is iets goedkoper. En met 20% korting scheelt het nog meer.
Ja, klopt. Dit is ook hetzelfde als Bunnies. Er staat een ander logo op de zool en Bunnies heeft twee turquoise stipjes erop gestikt en dat is het enige verschil.
Mijn dochter en mijn nichtje hadden exact dezelfde schoenen, model, kleurstelling, alles. Alleen toen ik het er met m’n schoonzus over had, kwamen we erachter dat de een Bunnies en de ander Muyters (? Nelson eigen merk) waren. Dat scheelt echt in de prijs. Sowieso al, en dan is er inderdaad ook nog vaak een aanbieding.
Heb zin in de herfst! Allemaal H&M. Wilde geen dino mama worden maar vond dat vest dan toch wel weer leuk ![]()
Welke merken zijn dit? Heel erg leuk allemaal!
Het grootste deel komt van zara als ik het zo zie.
De grijs blauwe collectie en het paarse komt van de pinc sale.
Allemaal Baje
De rest Zara en lil atelier
Oh die bordeaux broek van de zara ![]()
Wat leuk allemaal! Is dat van de Zara de collectie die bij maat 86 begint?
Ja!