Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Begin van de F/W garderobe aangelegd:

En n.a.v. tips hier (dank!): set hemdjes van Petit Bateau

merken

Muts is van HVID, sjaal van Engel (deze zijn nieuw)

Vinted kleding is van The Animals Observatory, Baje Studio, Konges Sloyd, Filou & Friends, Zara

18 likes

Hier ook aan de wintergarderobe aan het werken

15 likes

Wat een leuke dingen! Op welke merken zoek je?

5 likes

En

Tsja ik weet het ook niet zo goed

1 like

Dank je!

Muts is van HVID, sjaal van Engel (deze zijn nieuw)

Vinted kleding is van The Animals Observatory, Baje Studio, Konges Sloyd, Filou & Friends, Zara.

Maar ik zoek ook graag op Bobo Choses, TinyCottons, Sproet & sprout, Daily Brat, Your Wishes, Weekend House Kids, Carlijnq, Mini rodini en Arket.

5 likes

Via Vinted voor 30€ en kind is intens blij ermee :+1:t2:

15 likes

3 likes

20% memberkorting op de kids collectie. Alvast beginnen voor het najaar. We gaan regelmatig zwemmen en al haar badpakjes zijn ineens te klein :smiling_face_with_tear:

6 likes

9 likes

Ik was even naar de Zara om een eigen shirt om te wisselen, maar ze hadden mijn maat niet. Toen mocht mijn dochter zelf kleding uitzoeken. Ze is 3 jaar:

14 likes

Die trui met dat spookje 🥹

H&M en Arket

Ook een heleboel saaie maar noodzakelijke baby aankopen: tweedehands pakket wasbare newborn luiers, een setje strikluiers om dat pakket aan te vullen, isofix + maxicosi, maxicosi adapters voor de kinderwagen die kennelijk kwijt zijn. Dat soort dingen. Bij een tweede een stuk minder leuke aankopen :sweat_smile:

11 likes

Paar weken getwijfeld want vind ze zelf niks maar mn zoon is echt GEK op bluey dus hij gaat ze sowieso geweldig vinden

14 likes

🥹… Veel te duur, maar kon t niet laten
Kan niet wachten om deze pinguïn door m’n huis te zien hobbelen
(Liewood)

28 likes

Nieuwe schoenen voor mijn dochter :heart_eyes:

Van Nelson (eigen merk). Ik kwam er achter dat de schoenen van Keq en het eigen merk van Nelson precies hetzelfde zijn, alleen Nelson is iets goedkoper. En met 20% korting scheelt het nog meer.

18 likes

Bovenste twee items zijn h&m en de rest Zara

3 likes

Ja, klopt. Dit is ook hetzelfde als Bunnies. Er staat een ander logo op de zool en Bunnies heeft twee turquoise stipjes erop gestikt en dat is het enige verschil.
Mijn dochter en mijn nichtje hadden exact dezelfde schoenen, model, kleurstelling, alles. Alleen toen ik het er met m’n schoonzus over had, kwamen we erachter dat de een Bunnies en de ander Muyters (? Nelson eigen merk) waren. Dat scheelt echt in de prijs. Sowieso al, en dan is er inderdaad ook nog vaak een aanbieding.

2 likes

Heb zin in de herfst! Allemaal H&M. Wilde geen dino mama worden maar vond dat vest dan toch wel weer leuk :joy:

19 likes

En deze twee boeken ook nog

14 likes

Hier ook begonnen met de herfst/wintergarderobe voor m’n kleuter :brown_heart:

8 likes