Vinted ![]()
Welke merken zijn dit? Heel erg leuk allemaal!
Het grootste deel komt van zara als ik het zo zie.
De grijs blauwe collectie en het paarse komt van de pinc sale.
Allemaal Baje
De rest Zara en lil atelier
Oh die bordeaux broek van de zara ![]()
Wat leuk allemaal! Is dat van de Zara de collectie die bij maat 86 begint?
Ja!
Alvast voor de winter, bovenste twee voor de oudste en de rompers en jasje voor de baby. Twijfel over het jasje (misschien een beetje too much qua print) en het spijkerbroekje gaat terug want veel te lang (mijn zoontje heeft best een bol buikje dus dit is niet helemaal zijn pasvorm denk ik, ik moet meer op zoek naar breder en kort). Die truien zijn wel echt heel mooi, die kleuren ook ![]()
Ohh die jas vind ik juist echt geweldig! Wil ik ook voor baby zoontje haha ![]()
Luipaard is nooit too much
@Sia haha ja ik zat er net weer naar te kijken, en in eerste instantie dacht ik aan haar luipaardprint flared legging die ze ws veel gaat dragen en dan ook nog zo’n jas en toen dacht ik nehh. Maar om nou vanwege 1 broekje in haar kast dit niet te doen en het is echt een leuk jasje eigenlijk dus ja ik houd hem wel denk ik ![]()
Mijn motto!
Heb al zoveel panterprint in de kast liggen voor mn nog niet geboren dochter.
De laarsjes zijn van En Fant en Donsje, het giletje en rokje daaronder zijn van Top of the cake en de rest van de Zara!
Is die Pinc sale leuk? Ik zie het vaker langskomen en lijkt me best leuk, maar ik moest er nu verder voor rijden (40 min) dus twijfelde of het de moeite waard is. Vooral benieuwd of er genoeg keuze is en of het echt zoveel korting is.
Ik ben laatst geweest voor de tweede keer. Vond de merken nu beter dan de eerste keer. Toen vond ik het een beetje tokkie merken.
Of het leuk is…
ga sowieso zonder (lopend) kind, zonder jas, zonder man en stress vrij naar binnen.
En korting is 50% dus echt niet mega afgeprijsd.
Mwah, ik ben een keer geweest in Rotterdam. Ik ben eens met @Karl_Lagerfeld. Vond de merken niet zo. En het was allemaal kleding van paar seizoenen geleden. Dat is niet erg maar vond de prijs er niet bij passen. Missc dat ik het weer eens probeer.
@Meghan ik ben er een keer geweest. Wel goed geslaagd. Maar je moet de kleding wel inspecteren. Eenmaal thuis kwam ik erachter dat de rits kapot was en kon het vest dus zo weg
Ik vond het zwaar tegenvallen. Duur, oude collecties… nee ik hoef er niet meer heen
Ik vond het nooit zo leuk. Maar deze x wel