Ik koop nooit de maat die hij op het moment heeft, altijd groter of zelfs 2 maten groter. Zo zonde anders hoe snel ze eruit groeien.
Doe ik ook ja! Zou zeker voor 86 gaan in zo’n geval.
Onze boys gaan twinnen ![]()
![]()
Die van mij gaat langzaamaan richting 92, dus voor 92 gekozen. 98 ging me net wat te ver ![]()
Jaa die laatste trui had ik al! Echt zo cute
Ik vind de flared broeken van meisjes vaak heel lang vallen, dus daar weer maat kleiner van voor lengte voor jongste. Oudste juist vaak inderdaad nu 116 terwijl hij normaal in 110 zit.
Eens! Heb ook meerdere items van z8 voor m’n meiden en van alles altijd een maatje groter, behalve de flared. Die zijn echt lang.
@Hedwig oei nu twijfel ik toch of ik er goed aan heb gedaan om 92 te bestellen ipv 98
92 valt tot nu toe bij alle kleding erg ruim
Oh ik doe gezellig mee! Lang geleden dat ik van z8 iets heb gekocht maar de vestjes die ik daarvan heb vond ik altijd top. Door jullie wel een maat groter besteld ![]()
Edit: echt niet te zien …
2x de groene wok on trui, want de oudste vindt matching kleren leuk. Die hierboven staat dus
En deze
Ik heb ook de groene wok on trui besteld geinfluenced door hier ![]()
De trui is ook leuk…
Ik vind z8 juist groot vallen en vooral lang.
Ik denk dat er wellicht ook verschil zit in de mini collectie en de ‘gewone’ collectie.
Had gisteren een trui binnen van mini collectie via vinted in maat 116 en die lijkt echt veel kleiner als de normale 116. (Kan ook door vinted en al gedragen/gewassen komen natuurlijk)
De nieuwe zomercollectie voor de jongens ziet er echt leuk uit!
Deze via vinted. Had aan het begin van het seizoen de blauwe glitter variant, maar ze heeft ineens een gigantische groeispurt gehad en die pasten al niet meer.
Mn mopskie had nieuwe schoenen nodig. Weet niet wat ze doet op het schoolplein maar voor mijn gevoel had ik pas geleden nog schoenen gekocht en ze zijn alweer af. Nouja goed.
Volgens mij slepen ze de neuzen van de schoenen bij het lopen, je blijft maar kopen🫠
Haha ik noem m’n oudste ook mopski (of mopski palopski).
Ahww
Palopski klinkt heeeel lief!
@Jeezlouiz ja en zo met hun neuzen remmen bij het fietsen en steppen.
Ik dacht punten gescoord te hebben bij m’n kind door de bovenste te kopen.
“Kijk, ik heb alvast een broodtrommel gekocht voor als je straks naar school gaat. Een poesje!”
“NEEEHEEE MAMA, DAT IS EEN KONIJN”.
![]()
Nou nav jou post ging ik die broodtrommel Googlen en zag ik ergens een keer in de beschrijving “Rabbit”.
Overigens vind ik het ook een kat hoor ![]()