Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

7 likes

Die onderste leek me handig maar holy shit bijna 50€ voor een broodtrommel.

2 likes

Ik probeer het maar gewoon aan mezelf te verantwoorden dat deze met korting was omdat de verpakking beschadigd was.

Maar inderdaad, bizar duur. Het leek me wel de meest handige qua rvs. De eisen die ik had waren met vakjes, rvs en makkelijk open maken.
Had laatst al snackbakjes gekocht bij de HEMA met een rubberen deksel maar dat zit toch niet 100% goed vast. En ik zag filmpjes voorbij komen met deze dat hij echt goed af sluit, je kunt zelfs sausjes erin doen en dat gaat dan niet lekken naar andere vakjes.

4 likes

Die snackbakjes van hema vind ik wel prima eigenlijk. En mijn zoon eet altijd 3 boterhammen dus dat past nooit in die vakjes dingen. Dus hij heeft een rvs broodtrommel en dan los snackbakje. Maar snap wel dat die handig zijn als alles in 1 past.

4 likes

Die Yumbox ziet er idd handig uit!

Sluit die van Liewood ook goed af?
Ik vind de siliconen deksels van de HEMA-rvs lijn zo flubberig. Lijkt me dat dat snel losgaat in een tas?

Ik heb nu snackbakjes van Petit Monkey. Ook prijzig, maar sluit mega goed af en stevige deksel. (Nog geen broodtrommel, want kind gaat nog niet naar school).

2 likes

Ik krijg het vrijdag binnen dus ik laat het weten. Hoop dat het goed blijft zitten, is ook een broodtrommel met 2 vakken.

1 like

Ik heb een hele chille rvs broodtrommel van de DM.

Dat schotje kan eruit. In elk geval wel betaalbaar en misschien dat ze daar ook wel kleine bakjes hebben dat weet ik niet.

5 likes

Via Vinted

Ik hoor van veel mensen dat dit ding helemaal hysterisch is, dus can not wait tot ie binnen is :joy:

11 likes

Haha wat een afgrijselijk ding, dat gaat zeker een hit worden :grin:

3 likes

Tip: Z8 heeft nu 50% korting op alles!

3 likes

Oh yesssss ik zit al een tijdje te azen op die ramen en spaghetti lijn maar vind €30 voor een trui voor een baby echt te duur. :smiling_face_with_tear:

2 likes

Same!! Had er eentje wel voor de volle prijs besteld want ik moest en zou de sushi trui hebben… maar stof is zoooo fijn! Heb nu een groene set (ja als sad beige mom) besteld :green_heart:

5 likes

Welke heb je? Ik heb dit nu besteld

2 likes

Ook de groene trui en de joggingbroek erbij!

2 likes

Hoe valt Z8 ookalweer bij kleuters? In mijn geheugen viel het nogal krap toch? Er staan zulke schattige dingen bij!

2 likes

Krap idd!

1 like

Zouden jullie dan aanraden maatje groter te bestellen? Mijn zoontje zit nu in de overgang van 74 naar 80. Gaat hij dan nu al 80 passen?

1 like

Denk ik wel. En anders is een beetje oversized leuk toch? Hier bestelde ik voor alle 3 de kinderen standaard een maat groter dan dat ze op dat moment hadden.

2 likes

Ik vind zelf oversized bij die kleintjes juist heel cute dus ik zou 80 doen.

2 likes

Haha die heeft m’n dochter ook (maar dan de roze feetjes variant). Gaat al lang mee, sluit goed.