Eerste aankoop voor de nieuwe baby
Eerder had ik dit echt niet toegestaan want crocs zijn al lelijk en dan ook nog dit erbij. Nu maakt het me geen reet meer uit. Kan de laatste tijd echt genieten van de meest afzichtelijke combinaties die ze maakt maar waar ze zo in loopt te stralen.
Over een jaar of 5 zal dit vast anders zijn dus ik geniet er nu nog maar even van.
Zelfde schoenen, nieuwe maat ![]()
Zij wil blauw
Ik wil klittenband
Beste compromis ![]()

(Kleuren zijn in het echt wat feller, het zijn echt lekker frisse schoentjes
)
Hoe valt Z8 voor baby’s? We hebben nu een mango jasje in maat 74 maar die valt echt klein. Is het vergelijkbaar met Mango/Zara?
Qua broekjes vind ik het Zara idd, is voor mijn baby vrij strak. Kan er ook moeilijk zelf met mn hand in om het aan te trekken.
Ernstings-family, vind het nogal C&A met (nu?) toevallig een paar leuke prints. Het is met 50% korting op sale artikelen wel goedkoop: ik heb hier 19 euro exclusief verzendkosten voor betaald.
.
Dit is maat 62-68-74. In maat 110 zag ik niks leuks.
Trui van Next
Ah oke, dan durf ik 74 voor mijn ruime 68/74 baby niet aan ![]()
Voor de mensen die wat in de Z8 sale hebben gekocht. Is het bij jullie al verzonden. Ik heb een orderbevestiging maar verder nog geen verzendbevestiging. Ik hoef het niet de volgende dag in huis te hebben, maar dit is toch wel traag.
Gister binnen gekomen!
Staat op de site toch, dat het wel tot 7 werkdagen kan duren?
Vorige week (14-1) besteld, komt vandaag binnen. Met deze sale periode is het altijd wat langzamer. Buiten de sale om heb ik het wel sneller in huis.
7 tot 10 werkdagen zelfs.
Ik krijg het vanmiddag ![]()
Het is alleen verkeerd bezorgd. Post nl vergeet zo vaak de toevoeging erop te zetten. In de bestelling staat het wel goed. Maar in mijn app staat het niet.
En het is nu dus niet hier bezorgd. En de mensen waar het hopelijk ligt zijn nooit thuis want ze zijn veel aan het klussen. Irritant ![]()
Waar is dit van? Heel leuk!