Aangezien rood haar “lieve kleur” is zoals ze het zelf zegt kon ik het niet laten. Beige erbij als basic schoen
Als tegenhanger van al z’n sad beige en bruine kleertjes
Echt stom dat er zo weinig aanbod is voor jongens.
Tip Kijk bij de meisjes collectie, bijv Zara heeft ook leuke unisex dingen.
Wow dat ik hier niet aan gedacht heb
Zie vanaf maat 68 al wat leuke dingen. Thanks!!
En als het je stijl is, zijn mini boden en frugi ook kleurrijk. Krijg je allebei bij next. Ook next zelf heeft wel wat meer kleurrijke dingen voor jongens hoor.
Valt de Zara ook klein qua maten bij kinderen? Zie leuke dingen maar die gaan pas vanaf 86, kan m’n beetje chubby baby met 80 dat aan? Evt mouwen omslaan ofzo.
Bij Arket (ook te koop via de h&m site) is ook meer gekleurde kleding voor jongens.
Ja vind ik wel! Ik koop standaard alles een maat te groot, bij Zara soms wel twee.
Ik vind het verschillen qua kledingstuk, maar denk dat het over het algemeen wel kan als je iets ruim niet erg vindt.
Ik had net 2 truien in een maat groter besteld. Ene gebreide zit eigenlijk gewoon zoals het hoort en de andere (sweater) vond ik echt te groot op een manier dat ik er zelf niet van houd.
Kiabi heeft ook wel veel leuke kleurrijke dingen! recent nog veel gekleurde truien voor mijn zoontje gekocht (o.a. felblauw, felgroen en geel). Heel betaalbaar en gewoon goeie kwaliteit.
Huh nee dan kijk je niet goed, zelfs bij zoiets als Hema is toch genoeg kleur?
En via Vinted ook genoeg als je filtert?
Als je blauw, groen, beige en bruin genoeg kleuren noemt kun je bij HEMA je lol op ja.
Voor jongens baby’s is er echt niet veel keuze hoor. Loop een gemiddelde HEMA binnen en er hangt 4 meter meisjes en een klein metertje jongens, waarvan inderdaad grotendeels beige/bruin/donkerblauw. Of er staan tractors of stomme teksten op.
Maaar ik hoop dat er richting voorjaar/zomer wel meer kleur in de winkels komt.
Ik ga iig zoekopdrachten op Vinted aanzetten voor de merken die hier genoemd zijn. Ik zeg ook niet dat er niks is, maar het aanbod is echt wel beperkt.
Of al je wat meer geld wilt uitgeven (veel sale nu nog btw!):
Bobo choses, the campamento, mini rodini, sproet en sprout, lotiekids, daily brat, carlijnq (via vinted dan want carlijnq is gestopt), gray label, mingo.
Als je goed kan zoeken, kan je ook van deze merken op vinted goede deals vinden! Mijn jongens zijn alweer 4 en 6 maar dragen echt elke dag veel kleur!
Ohhhh de meeste van deze merkjes ken ik nog niet! Thanks heb ik weer wat te doen tijdens de voedingen. ![]()
Ik wilde echt zeggen dat deze merken heel kleurrijk en (vaak) unisex. Nu ook lekker in de sale te vinden.
En vindt studio Aelbo ook een leuke met kleurrijke items.