Show je kinderaankopen #4

Same

2 likes

Wij hadden ook al gekeken inderdaad, maar zoals hier boven al gezegd wordt is het gewoon ‘meuk’ uit China. Wel echt jammer want zaten echt hele leuke dingen tussen :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ok duidelijk! Thanks! Jammer idd want sommige pakjes zijn zo leuk!

1 like

Over China: ik zat laatst rond te neuzen op AliExpress en ik kwam daar mini rodini, bobo choses etc tegen. Die kwaliteit is zeker ook niet goed, of wel? De foto’s zien er mooi uit, maar ja dat zegt ook niet alles. En het voelt ook een beetje als diefstal ofzo.

Voor school (ik had een veel te kleine gekocht :face_holding_back_tears:)

6 likes

Dat is het ook, toch?

Los daarvan was er in dit topic iemand die replica’s had van bobo, en die was over de kwaliteit wel te spreken. Geen idee meer wie.

1 like

Djeco heeft vet leuke houten muziekinstrumenten. Ideaal voor de “ik wil overal op slaan” fase. Ze moet 'm nog wel even leren gebruiken want ze slaat het nu vooral tegen haar hoofd.

12 likes

extra de roze glitter variant gekocht; wil ze ze niet aan :face_with_spiral_eyes:

13 likes

Had je een maatje (of twee) kleiner gekocht van deze sandaaltjes? Kan me herinneren dat ze groter zijn…

1 like

Ik had 1 maat kleiner gekocht, maar die waren eigenlijk nog te groot :sweat_smile:

4 likes

@Jeezlouiz @jojo ja! Was ze ook nog gaan kopen zonder kind en toen las ik op internet dat de maten anders vallen. Heb echt 20 minuten staan staren naar die schoenen. Uiteindelijk 1 maat kleiner gekocht, en volgens mij passen ze (wat ik zo kon zien tijdens de 1 sec dat ze ze aan had)

3 likes

Pre-order voor Sinterklaas. Met zijn naam ipv Pietje.

12 likes

Alle kaarten die ik morgen achter de hand heb om een rustige vlucht te hebben :joy::pray:t3:

23 likes

Koeien jurk als cadeau voor mijn dochter :joy:

7 likes

Kussentjes/knuffels voor rond haar vloerbed zodat ze een beetje zacht terecht komt mocht ze er toch uit kruipen.

En een mand om Duplo in op te bergen.

H&M home heeft veel te leuke dingen, moet mij echt inhouden.

17 likes

Cadeau voor zn eerste verjaardag volgende week :pleading_face:

25 likes

Oh wow wat een gaaf ding! Heb je een linkje?

3 likes

Duplo alvast voor Sinterklaas. Nu een hele goede aanbieding bij Kruidvat 2de halve prijs + 20% extra.

10 likes

Hij is in het echt ook heel leuk en solide, vind ik!
Ik heb hem via amazon gekocht, want daar was hij goedkoper dan bij bijv bol waar hij ook te koop is. Zoeken op I’m toy houten muziekcenter.

https://www.amazon.nl/Im-Toy-muziekcentrum-voor-kinderen/dp/B000KRNBFY/ref=asc_df_B000KRNBFY/?tag=nlshogostdsp-21&linkCode=df0&hvadid=452919420639&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=9889483993182740777&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=1010385&hvtargid=pla-562953587240&psc=1

Edit: de afmetingen die bij de advertentie staan klopt trouwens niet. Die 15cmx13cm is die triangel bijv, het hele ding is groter. Waar je op mn vorige bericht die kindjes ziet spelen is wel hoe groot het is.

4 likes

Hoop dat je het krijgt! Ik heb twee bestellingen gedaan met duplo vorige week en werd beide keren geannuleerd omdat het niet meer op voorraad was, terwijl het wel nog op de site stond. Heel irritant

2 likes