Show je kinderaankopen #4

Wen er alvast maar aan want er gaat nog veel meer lelijkheid komen. Ik vind ze overigens best leuk, snap niet waarom mensen vaak zo anti kleur zijn

8 likes

Er zit gelukkig heel veel speelgoed met kleur tussen Freddy de vuurvlieg en een beige regenboog :blush:

7 likes

Een trui in z’n lievelingskleur gevonden :purple_heart:

IMG_2013

IMG_1152

En vakantie aankopen!

12 likes

Arket (via H&M)!

4 likes

Scapino

21 likes

Zoef zoef boerderij.
Maar wat valt hij tegen. :sweat_smile:

De little people boerderij is hier een succes. Misschien een leuk alternatief?

2 likes

Die ziet er inderdaad leuk uit. Is deze wel stevig? Want dat valt me dus bij de zoef zoef heel erg tegen. Alles gaat steeds los.

Ja eens, vreselijk ding en die honddddddd met zn liedjes argh

4 likes

Die heb ik er niet bij. En ik denk dat ik daar nu heel blij om ben. :grimacing:

4 likes

Draagdoek via vinted

7 likes

Setje van de TK Max. Nu moet het nog even kouder worden.

30 likes

Ja heel stevig. Je kunt hem in- en uitklappen en aan het handvat optillen. Kind gaat er soms zelfs op staan :sweat_smile: Ik heb hem best goedkoop op Vinted kunnen kopen.

1 like

Mn dochter kreeg de little people boerderij voor haar eerste verjaardag. Ze is nu 2,5 en er wordt nog steeds regelmatig mee gespeeld. Heb via vinted wat extra dieren erbij. Mooi, stevig spul! Ook altijd een favoriet bij kindjes die komen spelen.

1 like

Via Vinted voor een prikkie. Wilde geen Freddy maar wel iets soortgelijks. Het is een hit :slight_smile: Zitten allerlei belletjes in

12 likes

Van play up. Grote kans dat dit het geboortepakje wordt. Ik vind het alleen jammer dat er geen bijpassend mutsje bij zit. Als iemand nog tips heeft voor leuke mutsjes, hoor ik het graag!

18 likes

Die stof is zooooo zacht!! Echt super fijn.

4 likes

Wit engel mutsje? Super leuk pakje

2 likes

Heeft iemand ervaring met minioliestore? Ik zie het vaak langs komen op instagram en het ziet er heel leuk uit. Ik kan op hun site weinig info vinden dus ik vroeg me af of het niet ali dropshipping is oid.

1 like

Als ik trustpilot lees zou ik het niet doen. De producten komen idd uit China en de kwaliteit is heel slecht.

7 likes