Show je kinderaankopen #4

Die pyjama is ook al zonleuk! Ik ken Newbie helemaal niet, ga eens zoeken :grinning:

2 likes

Die broek en dat gilet staan ook in de baby/kinderfolder in de grotere maten. Weet niet of ze al in de winkel liggen, maar had ze opgeslagen voor onze middelste.

Edit:
Levertijd eind september staat in de folder, de collectie tot 86 eind augustus.

3 likes

Toch weer op voorraad! :hedgehog:

27 likes
2 likes

Jaa zo leuk! Vind hem ook nog steeds fantastisch! :heart_eyes:

2 likes

14 likes

Kringloop aankopen

Ze hadden ook dit ielm pak 98. Echt Nieuwstraat voor 4.5. Ik heb het niet meegenomen (rataplan isolatorweg)

6 likes

ohhh, zoiets zocht ik precies in die maat! Helaas woon ik niet dichtbij de buurt van Amsterdam :frowning:

3 likes

Sorry, ik zelf ook niet. Anders was ik voor je teruggegaan.

1 like

Wel netjes dat je het niet meegenomen hebt, genoeg mensen die het op vinted gezet zouden hebben

3 likes

Tip: 22 september t/m 24 september is er weer 30% korting op kinder- en babykleding bij Dilling! Ik zat eraan te denken om alvast wat rompers voor het najaar te kopen.

Ik heb zelf nog niks van Dilling. Weet iemand of dit op maat valt?

5 likes

Dilling valt vrij groot.

3 likes

Lief

3 likes

Beetje een random dieren selectie, maar ben vast wat schleich beesten bij elkaar aan het verzamelen via vinted. Vind dat wel leuke dingen om af en toe te geven of voor straks met sinterklaas in de schoen.

20 likes

afbeelding

Via Vinted. Baby houdt ervan om op dingen te slaan dus dan kan hij ook lekker muziek gaan maken

8 likes

8 likes

Nieuwe schoenen voor mijn peuter. Dacht ineens laat ik haar voeten weer eens opmeten en die bleken flink gegroeid. Daarna de huidige schoenen gemeten en veel inderdaad te klein. Nu liep ze afgelopen tijd alleen op sandalen en laarzen en die passen nog (of liep ze daardoor niet op andere schoenen?) maar goed. Weer even wat nieuwe gekocht in de aanbieding bij scapino. Ze zit in een roze fase :smile:

4 likes

Update van het speelgoed, ga niet alles tegelijk geven natuurlijk.

11 likes

Heel leuk allemaal!!
Waar heb je die busy cube weten te scoren? Online? Ik kan m alleen op Amazon UK ed vinden.

2 likes

Bij Limango. Daar hebben ze vaak echt mooi speelgoed. Alleen is de levertijd wel een maand :sweat_smile:

1 like