Show je kinderaankopen #4

Vorig jaar toen ik zwanger was sloeg ik deze post op ter inspiratie voor jongenskleding. Kwam hem vandaag toevallig tegen en kwam er daarna achter dat het meeste voor de helft in de sale is. Meteen even bijna al deze kledingstukken ingeslagen voor de herfst/winter! Van Play Up.

30 likes

Wat een leuke outfitjes inderdaad!

2 likes

Erg leuk! Dit is zo’n fijn merk ook. Die kleertjes zijn zo lekker zacht.:smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Kind wil een step en zag nu een goede aanbieding bij de kleine zebra, dus vooruit.

Wat ideaal zeg. Waar zijn deze van?

Wat winterse dingentjes voor mijn dochter. En 2 joggingpakjes voor mijn zoontje.

En deze via vinted voor 14 ipv 26

1 like

Alles van de Zara.

13 likes

Voor verjaardag dochter, mooie sale :smiley:

14 likes

Hou oud wordt ze? Twijfel zo om dit te kopen voor m’n peuter van 2,5 maar ben bang dat er niet mee gespeeld wordt…

3 likes

Mijn dochter had vorige winter (omgeveer) dezelfde jas van WE en die beviel heel goed. Lekker warm ook!

2 likes

Ze wordt 4. Ik vind het ook altijd spannend :face_holding_back_tears: je kunt ook met een klein setje beginnen?

4 likes

Vind deze jassen in het echt wel 100x leuker dan op de foto’s van de website. Een voor dochter en één voor baby.

3 likes

Ilovespeelgoed

1 like

@weetikveel wij hebben precies deze set aan onze dochter gegeven toen ze 4 werd en haar zusje 2,5 was. Echt een dikke hit. Al vrij snel van geld wat ze voor haar verjaardag kreeg nog 2 sets erbij gekocht en er wordt door allebei (of eigenlijk alle drie, maar soms bouwen ze een hele barricade zodat hij er niet bij kan haha) dagelijks mee gespeeld. Urenlang als we thuis zijn. 80% van de tijd dat ze spelen zijn ze sinds we dit in huis hebben ermee aan het spelen. Als we maar 2 ding mogen houden qua speelgoed, zou ik zonder twijfel daarvoor kiezen. Zelfs de jongste van net 1 kan zich er al goed mee vermaken (maar dat is dus nog vooral dingen kapot duwen of tegels op elkaar/van elkaar af).

En ook leuk om te zien hoe ze steeds moeilijkere dingen gaan bouwen. Die van 2 bouwde eerst vooral platte dingen op de grond en nu ook hele gebouwen enzo.

3 likes

Heel fijn om te lezen, thanks! Welke set zou je aanraden om mee te beginnen? En welke andere sets heb jij?

Oh top ik was aan het wachten op een goede aanbieding. Alvast voor kerst.

7 likes

Wij hebben die set die Sproetjes deelt van 100 stuks en daarna nog the geometry pack en transport pack bijgekocht in een goede aanbieding (ook 20%).

100 stuks klinkt veel, maar dat heb je echt wel nodig om echt dingen te bouwen. Als je het eerst wilt uitproberen zou met 2,5 misschien ook nog wel zo’n kleinere set bv de rainbow mini pack een mooi startpunt zijn, dat zijn iets van 20/30 tegels geloof ik. Maar zodra er echt meer in 3d mee gebouwd gaat worden, kom je dan al snel te kort.

Er is nu trouwens vanuit Connetix zelf een soort sale gaande, die ze maar 1x per jaar hebben. Dus ook bij andere webshops als het goed is, gewoon alle verkooppunten. Maar ik heb alle sets die wij hebben met 20% korting gekocht. Die voor de verjaardag vd oudste in het voorjaar een keer en van de zomer bij minifem met 20% korting gekocht via een kortingscode die zij zelf deelden op de website. Denk haast niet dat het voor de decembermaand nog ergens in de aanbieding gaat zijn, maar 15-20% korting is dus gedurende het jaar wel vaker met zo’n code.

3 likes

Ze zijn nu overal in de aanbieding, ook bij kleinere webshops. Niets mis met I love speelgoed maar ook de kans om de lokale ondernemers te steunen.

5 likes

Ha, dat ben ik ook nog. Thnx!

1 like

Ik kreeg bijvoorbeeld een mailtje dat ze bij mama nova ook in de aanbieding zijn, ze hebben de prijs al verwerkt in de webshop.

2 likes