Alvast gekocht voor december of zn verjaardag nu hij wat goedkoper is
Zat er gratis bij
Nu nog wachten tot ze erin mag zitten maar wel een chille korting op alles bij Baby-dump
Leuk! Ik raad een kussen aan, wij hebben met vuilafstotende laag,handmade via vinted bijv
Ja, ga ik zeker doen! Zat al op de website van Ukje te kijken maar Vinted is ook een goeie.
Oeh bedankt voor het delen, heb hem ook alvast besteld als kerstcadeau voor mijn neefje en nichtje!
Aaah nu wil ik deze ook! Ik zou eigenlijk afwachten tot een black friday aanbieding of denken jullie dat deze korting net zo goed is? Het liefst wil ik de newborn set erbij.
Ik verwacht eigenlijk niet dat die korting dan hoger is, heb een tijd geleden ook een gekocht met 20% korting en het babyzitje er gratis bij.
Ik denk ook niet dat je meer korting zal krijgen. Wij hadden nog een triptrapp in maart gekocht waar je toen ook dat baby beugeltje en tree erbij kreeg. Zelfde korting, alleen toen 4 euro goedkoper (wrs dus prijs iets verhoogd).
Ik heb bij prenatal gewerkt en stokke geeft nooit meer dan 20% korting.
Meestal is de actie dat je er een gratis baby set bij krijgt.
Ze verhogen wel meerdere keren per jaar de prijzen😅
En je kunt de newbornset ook huren via Tiny library! Kan ook met de stoel als geheel trouwens, maar wij hebben de newbornset gehuurd omdat je die maar zo kort gebruikt en dat beviel heel goed.
Slofjes van Lodger met 20% korting. Mijn zoontje droeg fulltime speciale schoentjes vanwege zijn klompvoetje maar nu mogen we eindelijk afbouwen met de brace dus kan hij eindelijk slofjes dragen. 🥹
Er komt wel 20% korting bij h&m dit weekend.
Ik ben altijd te snel met bestellen
Onze oudste heeft dezelfde stoel en toen kwam ik deze deal tegen. Goedkoper alternatief voor de tripp trapp en wilde liever 2 van hetzelfde model.
100% merinowollen dekentje van Oyoy mini via Limango voor €26
Marks & Spencer via TKMaxx voor €8
Eindelijk weer air maxjes
Nog een keer bestellen en deze retouren als je dat zou willen … (nee niet duurzaam)
Of een berichtje sturen met ‘Hoi ik zie dat er nu 20% korting, kunnen jullie hierin wat voor me betekenen of de bestelling nog annuleren’.
Hema.
Leggings/zachte broeken zijn eigenlijk het enige dat ik daar koop, dus alvast wat in de volgende maat nu het 2de voor de helft is.
Ik heb al vaak gehad dat alles wat ik wilde uitverkocht was tijdens 20% korting. Dus misschien nog niet zo’n ramp.