Ik heb bijna exact deze bestelling geplaatst haha alleen de groene trui niet en ipv daarvan een met vliegtuigen
Leuk waar is dit van?
Little People. Ik heb hem toevallig ook een paar dagen geleden via Vinted gekocht.
Zo leuk, al 4 jaar een hit met kerst hier! Ik haal hem ook echt alleen rond kerst uit de kast, dan staat hij onder de boom. Als de boom weggaat zet ik deze ook weer weg, en elk jaar is mijn dochter opnieuw weer helemaal verrast en blij met dit ding
Wat broekjes voor mijn zoontje en een T-shirt met lange mouwen. Die zwarte wide leg is alleen wel heel seventies, dus even kijken of ik die houd
Leggings voor dochtertje
Ik twijfel om deze te kopen, vind hem heel mooi maar ook een beetje sober ofzo? Weet niet of er leuk mee gespeeld zal worden. wat is jullie ervaring?
Ik denk dat het voor een klein kind niet uitmaakt. Zolang er maar deurtjes open en dicht kunnen, knopjes gedraaid kunnen worden en het een beetje op een keuken lijkt, kunnen ze er leuk mee spelen. Volgens mij koop je het ontwerp vooral voor jezelf, haha. (Vind deze wel heel leuk hoor!)
Deze hebben wij. Vind hem toch wel een beetje saai nu hij een tijdje staat. Ze kan er wel leuk mee spelen trouwens, deurtjes dicht en open en dingen erin zetten. De wasbak zit er los in dus die wordt er altijd uitgetrokken. Maar die kan je wel vastlijmen denk ik. Wij hebben een kleurrijk serviesje en boodschappenset, dus daarmee kan je hem wel opvrolijken😊
Wij hebben uiteindelijk toch gekozen voor de oudroze variant. En daar wordt veel mee gespeeld, ook toen ze net 1 jaar was. Deurtje open en dicht. Alles eruit halen en dan weer in stoppen. Aan de knopjes draaien. Voor ons is het wel een succes. Alleen kan ze nog niet bij het aanrecht
Leuk! Wij hebben het standaard keukentje van Ikea en die is pas saai
Mocht je zin en tijd hebben, je kan het ikea keukentje ook heel goed pimpen. Dan kun je zelf de kleuren uitkiezen. Mijn kind (bijna 2) speelt er nog niet heel veel mee alleen, meer geïnteresseerd in auto’s en treinen.
Ah dat is leuk! Daar hoop ik ook een beetje op
@Sproetjes Fisher Price Little people idd! Daar speelt mijn zoontje sowieso graag mee.
Wij hebben een keukentje van new classic toys destijds cadeau gekregen toen hij iets ouder dan een jaar was. Ik dacht echt nou dat vind hij niks. Maar het is echt zijn favoriete speelgoed. Speelt er vrijwel iedere dag mee, hebben ook pannetjes en ingrediënten bij gekocht maar het is hier echt een hit.
De keuken is ook gewoon simpel wit en niet zo groot als die van de ikea maar gewoon kastjes open dicht, van alles in de pan doen, roeren vind hij echt geweldig.
Lessen Nijntje peutergym. Zo komen ze met allerlei sporten in aanraking. Na 15 tot 20 lessen ongeveer krijg je ook het Nijntje beweegdiploma. Er is plek bij een groepje op mijn vrije dag dus we kunnen volgende maand al starten. Helemaal zin in!
Oh wat leuk!