Show je kinderaankopen #4

Hou van de classic Winnie the Pooh :orange_heart:

9 likes

Voor dr 3e verjaardag, hopelijk wil ze er op

7 likes

Deze 2 sweaters. Even wat kleur in de kast van mijn dochter.

9 likes

Eerste mini speldjes om de eerste lange mini haartjes uit haar gezicht te houden 🥹

(Van staartjesenstrikjes.nl, ken het verder niet)

9 likes

15 likes

Z’n eerste kussen en 4-seizoendekbed en deze twee overtrekken:

Vind die tweede niet zo heel leuk, maar moest toch een reserve hebben. In de maat 120x150cm kan ik echt niet heel veel leuks (en niet al te hysterisch) vinden.

11 likes

Kijk eens bij Wibra! Daar hebben ze best veel keus en de meeste zijn 100% katoen voor iets van 14 euro (wel ff checken want sommige goedkopere hebben 50% polyester)

1 like

Is dat een speciale sok voor in de laars?

1 like

Had 2 meyco inbakerdoeken gekocht maar daar wurmt ze zich uit. En de puckababy piep teddy die ik heb is helaas nog veel te warm. Hopelijk is deze wel een succes

3 likes

Ja! Dan is het wat warmer

1 like

Heel leuk allemaal! Dat zwarte blousje is van Zara denk ik hè?

1 like

Wat handig! Daar ga ik ook eens naar kijken.

5 likes

afbeelding
afbeelding

En

Voor de traktaties op de opvang

En voor haar verjaardagsfeest thuis

afbeelding

Er is een thema inderdaad

23 likes

Die duplotrein is hier een megasucces!

1 like

De kerststal is echt een mega groot succes! Jezus moet op het dak en het “liedje liedje” moet de hele dag spelen :joy:

5 likes

Over deze slaapzakjes ben ik echt enthousiast. Zijn 1.0 tog dus helemaal niet te warm voor nu. M’n kleintje heeft er een katoenen boxpakje onder nu. Hopelijk werkt het ook goed bij jullie.

3 likes

7 likes

image

10 likes

Echt zó leuk die nieuwe collectie van Little Dutch, zou er bijna weer een baby voor willen :joy: gelukkig krijgen hele goede vrienden van ons een baby en zij zijn beiden van een boerderij, dus denk dat ik het thema van het kraamcadeau al weet :stuck_out_tongue:

7 likes

OOoooh ik zie dit nu en wilde hem bestellen. Uitverkocht :frowning:

2 likes