Wat handig! Daar ga ik ook eens naar kijken.
Die duplotrein is hier een megasucces!
De kerststal is echt een mega groot succes! Jezus moet op het dak en het “liedje liedje” moet de hele dag spelen
Over deze slaapzakjes ben ik echt enthousiast. Zijn 1.0 tog dus helemaal niet te warm voor nu. M’n kleintje heeft er een katoenen boxpakje onder nu. Hopelijk werkt het ook goed bij jullie.
Echt zó leuk die nieuwe collectie van Little Dutch, zou er bijna weer een baby voor willen gelukkig krijgen hele goede vrienden van ons een baby en zij zijn beiden van een boerderij, dus denk dat ik het thema van het kraamcadeau al weet
OOoooh ik zie dit nu en wilde hem bestellen. Uitverkocht
Houten Sinterklaas poppetjes van de Xenos.
Huh hebben ze nou opzettelijk alle pieten verstopt achter pakjes zodat ze geen standpunt hoeven in te nemen over de discussie?
Daar twijfelde ik ook een beetje over. Ik heb er een paar jaar geleden gewerkt en toen hebben ze wel alles met zwarte piet uit de winkels gehaald en een aantal roetveeg piet items in het assortiment opgenomen. Maar geen idee wat hun standpunt tegenwoordig is. Voor nu heb ik de pietjes maar gewoon uit het zakje gehaald. Kind merkt dat toch niet.
Zeeman, heel zacht en fijn als het wat kouder wordt. Kleur is warmer dan op de foto
Hema via Vinted
H&M via Vinted
Oh die is heel leuk! Hadden ze alleen in die kleur of ook in andere kleuren? Ik heb mezelf voorgenomen voor de komende maanden alleen maar donkere broeken te kopen, want 2 seconde in de tuin en de knieeen zijn zwart.
Ik zag alleen deze kleur hangen!
Ik zie hier zulke leuke kleding van Zeeman voorbij komen. Hoe ervaren jullie de kwaliteit van deze kleren? Ik koop er zelf namelijk niet omdat ik eens heb gehoord dat de kleren snel verwassen raken, maar wat is jullie ervaring hiermee?
Ik koop alle kledij via vinted of rommelmarkten, en daar zit wel eens Zeeman kledij bij, maar ik ervaar eigenlijk geen verschil met andere merken qua kwaliteit.