Show je kinderaankopen #4

4 likes

Houten Sinterklaas poppetjes van de Xenos.

214129

8 likes

Huh hebben ze nou opzettelijk alle pieten verstopt achter pakjes zodat ze geen standpunt hoeven in te nemen over de discussie?

8 likes

Daar twijfelde ik ook een beetje over. Ik heb er een paar jaar geleden gewerkt en toen hebben ze wel alles met zwarte piet uit de winkels gehaald en een aantal roetveeg piet items in het assortiment opgenomen. Maar geen idee wat hun standpunt tegenwoordig is. Voor nu heb ik de pietjes maar gewoon uit het zakje gehaald. Kind merkt dat toch niet.

4 likes

Trui vd wibra, broekje zeeman.

Helemaal zeeman.

39 likes

Zeeman, heel zacht en fijn als het wat kouder wordt. Kleur is warmer dan op de foto

Hema via Vinted

H&M via Vinted

11 likes

Oh die is heel leuk! Hadden ze alleen in die kleur of ook in andere kleuren? Ik heb mezelf voorgenomen voor de komende maanden alleen maar donkere broeken te kopen, want 2 seconde in de tuin en de knieeen zijn zwart.

1 like

Ik zag alleen deze kleur hangen!

3 likes

Broekje zeeman, shirtje Hema

Ook van de zeeman

18 likes

Ik zie hier zulke leuke kleding van Zeeman voorbij komen. Hoe ervaren jullie de kwaliteit van deze kleren? Ik koop er zelf namelijk niet omdat ik eens heb gehoord dat de kleren snel verwassen raken, maar wat is jullie ervaring hiermee?

1 like

Ik koop alle kledij via vinted of rommelmarkten, en daar zit wel eens Zeeman kledij bij, maar ik ervaar eigenlijk geen verschil met andere merken qua kwaliteit.

5 likes

Ik vind de kwaliteit wel slecht. Snel pillig. Elastiek vaak niet mooi weggewerkt in broeken of rokjes.

Vooral sweaters vind ik echt hele slechte kwaliteit.

Spijkerbroeken vind ik tot nu toe wel goed, alleen vaak wat dun.

9 likes

Ik vind de truien snel verwassen en vaal worden. Het is ook vaak een mix van katoen en polyester en ik hou meer van katoen. Met de rest weinig ervaring, maar de truien met print koop ik daarom niet meer.

3 likes

Ik vind de kwaliteit niet slechter dan van andere merken. Er zit wel eens een stof tussen die snel verwassen is, maar dat heb ik bij Hema, H&m en Zara ook. Over het algemeen vind ik het wel een aanrader, zeker qua prijs/kwaliteit verhouding en met name de baby collecties

3 likes

Ik heb van de zomer voor het eerst kleding gekocht bij de zeeman. Vind de kwaliteit echt tegenvallen. Was wel beetje verbaasd, want lees meestal goede verhalen hier over de zeeman. Stof is dun (zoals @Karl_Lagerfeld ) aangeeft. Pilt heel snel en vind de pasvorm ook niet zo mooi. Voor de zomervakantie vond ik bv de jurkjes en korte broeken wel handig. Kleding van C&A, HEMA, maar ook Zara (H&M koop ik nauwelijks) vind ik echt beter.

3 likes

De dunne tricot dingen en het polyesterspul is matig. Dat laatste koop ik niet omdat het in de winkel al gammel voelt. Ik heb wel shirts/leggings gehad, maar het wordt snel verwassen.
Op zich prima als je kind snel uit een maat groeit. Die van mij doet dat niet, dus dan is het eerder ‘op’ dan te klein.

Truien en joggingbroeken van dikkere stof gaan wel goed.

4 likes

Dankjewel voor jullie reacties. Ik ga het denk ik gewoon eens proberen, helemaal met m’n dochter die snel groeit. Ben benieuwd!

Ik ben wel erg blij met de kleding van de zeeman. Dat snel pillen of vaag worden herken ik ook niet. Mijn meiden dragen veel zeeman. Er zit ook wel eens wat tussen waar ik minder enthousiast over ben, maar tov zara of hema vind ik het niet minder. Het is ook zo persoonlijk soms. Mijn ervaring met lindex is bijv. dramatisch terwijl de meesten hier daar juist erg enthousiast over zijn.

4 likes

Ik moet zeggen dat ik weinig items van Zeeman (los van het newborn spul) heb gehad waarvan ik vond dat ze nog een tweede ronde meekonden.

Het zijn leuke prijsjes maar niet heel duurzaam in die zin.

Kinderondergoed ben ik trouwens wel erg tevreden over :slight_smile:

4 likes

Ik kende jbc nooit, heb het toevallig een keer op vinted gekocht. Maar dit is voor newborns echt de meest zachte stof ooit. Die shirtjes met lange mouwen zijn zo soepel en zacht, echt een hele grote aanrader.

1 like