Ik vind zeeman ook niet echt goede kwaliteit maar de slabbetjes koop ik wel daar. Overigens heb ik een hele dilling garderobe voor m’n baby aangeschaft maar dat pilt ook echt na 1x dragen helaas…
Bij Zeeman ligt het er een beetje aan! Vind de ‘gebreide’ broekjes en vestjes wel echt top. Die zijn 100% katoen en was ik op 60 graden. En de rompers ook.
Ik vind de kwaliteit prima voor het ene seizoen dat het maar mee hoeft te gaan.
Ben wel net meer fan van zara.
Joggingsbroekjes zijn ook altijd zo snel aan het pillen
Bij de zeeman koop ik weleens van die gevoerde joggingsbroeken voor mijn zoon en die zijn wel van goede kwaliteit (worden veel gedragen/gewassen en in de droger gestopt en zelfs dan zien ze er nog prima uit).
Ik heb ook veel pyjama’s van de zeeman en dat is wel echt van slechte kwaliteit, gaan dus ook regelmatig in de droger en komen er echt heel flets uit. Maar goed, omdat wij hier echt door de pyjama’s heen gaan vind ik het prima.
Rompers vind ik van de Zeeman wel goed.
Oh hier juist pyjama’s van de zeeman die m’n kinderen 2 jaar lang dragen (koop ze altijd een maat te groot), en zien er dan nog prima uit. Maar heb geen droger en was op 40 graden.
Verder is het hit or miss, verschilt echt per product. Bv een spijkerbroekje dat na een paar weken scheurde in het kruis, maar ook een jas die twee winters is gedragen en er zo goed uitziet dat ik hem kon doorverkopen op Vinted.
Zo, alvast een begin gemaakt aan z’n nieuwe herfst-winter garderobe.
Ook nog een heel leuk pakje gekocht met bretels en strik voor een bruiloft, maar die zit al in de was.
Alles van H&M en Zara.
Ik maak altijd zo’n overzicht foto zodat ik kan kijken als ik wat nieuws koop. Vergeet altijd wat ik al heb ![]()
Allemaal H&M, winter/herfst garderobe voor m’n dochter. Ze is al helemaal fan van t jasje, ze wil m steeds aan (maar is nu nog te warm buiten)
Zo. In een week tijd alles geregeld. Rust ![]()
Hemnes kast al commode, marktplaats en gaan we schilderen - maar nu is ie nog wit ![]()
Joolz Hub kinderwagen met wieg in Silver Grey met winterzak en maxicosi adapters👌🏻 (ook marktplaats)
Edit: ja en dan denk je, nou, lekkere deal, top gedaan!!. Maar het onderstel / buggy was 1 koop, de bak een andere koop en de adapters weer een ander adres ![]()
![]()
Pax kasten ![]()
Ook marktplaats haha.
Ah heerlijk, geeft vast een opgelucht en afgerond gevoel!
Ja vooral omdat we al maanden op die wagen azen… maar het stikt ervan op marktplaats- in het zwart… en ik wilde echt geen zwarte wagen ![]()
Dus hier moesten we (correctie, m’n man
) het halve land voor (x3 want alles ergens anders). Maar hij is niet zwart haha ![]()
Leuk! En was je vriend het er toch mee eens uiteindelijk haha?
Gengar! ![]()
Ja deze tas vindt hij mooi! Heb hem alleen de prijs niet verteld haha. Ik ben ook wel benieuwd naar die Ölend tas die jij hebt besteld?
Het is een mooie tas! Ook wel praktisch denk ik. Nog niet gebruikt haha (misschien vandaag voor het eerst). Ik hoop vooral dat hij een beetje mooi blijft.
Omdat ik zes truien in halloweenthema echt overdreven veel vind, vooral voor een kind dat (neem ik aan) in de groei is. Maar ben een halloweengrinch dus dat verklaart misschien mijn zuurheid hierover.
Ohhh, die laatste set! Waar is die van?