Show je kinderaankopen #4

Ik heb dir korting niet, heb je hem via je mail gekregen oid?

2 likes

Hij is er vanaf zie ik! Het was een dagdeal.

1 like

Volgens mij zijn mijn dochters voeten nu wel uitgegroeid (al een jaar hetzelfde) dus …., dr Martens.

En wat nieuwe pantalons

Ze heeft echt een eigen stijltje :heart_eyes:

28 likes

Ahhz dat is heel balen zeg. Geluk heb je!

3 likes

Voor mijn nichtje voor Sint. Ze maakt regelmatig ‘soep’ voor haar ouders

54 likes

Wat een leuk cadeau!

3 likes

Geruilde items bij een kinderkledingruil!

31 likes

ooo, die bolletjestrui :heart_eyes:

2 likes

Aangezien onze dag weer eens om 4.30 begon

4 likes

Als ik het werkboek doorblader denk ik dat we een heel groot deel van de tips al geprobeerd hebben. Maar we zijn niet zo goed in dat structureel volhouden en elke dag consequent hetzelfde aanpakken. Hoop ook dat we hiermee wat meer op één lijn komen want mijn man en ik hebben allebei andere ideeën bij wat de oorzaak is en hoe we dat aanpakken.

2 likes

Ah zo rot. Hoop echt dat het een fase is die snel voorbij gaat. Moeilijk om het zo vol te houden met werk en tijd voor jezelf.
Ik vind het hele slaapverhaal ook echt iets lastigs wat ik van tevoren niet echt had bedacht, gek genoeg. Dacht eerder aan bijv nachtvoedingen dan aan vroeg opstaan als irritante dingen haha. Ik vind inmiddels alles na 6 uur ook dikke prima, heel m’n perspectief is veranderd :joy:

Edit lekker wazig getypt, sorry :sleeping:

5 likes

Ik werd helemaal gek van dat veel te lompe voedingskussen waar wij niet fatsoenlijk mee kunnen omgaan (ligt waarschijnlijk aan ons maar oké), dus dit veel te dure ding maar opgehaald in de dichtstbijzijnde babyzaak hier.

27 likes

Oh, dit is schattig!

1 like

Deze reistas van Joolz voor de kinderwagen. Net uitgeprobeerd en wat een top ding, hele kinderwagen past er in. Ben benieuwd hoe hij de vliegreis gaat overleven zo haha.

4 likes

Oh ik ben heel benieuwd hoe het bevalt. Is wel een duur ding zeker? Gaat de wagen in het ruim?

Ja ik geloof €170 maar zal vast ook tweedehands te vinden zijn. Hij gaat zo in het ruim met die tas inderdaad. Zal morgen wel laten weten hoe het gegaan is haha.

2 likes

Op marktplaats staan er veel te huur.

4 likes

Wij hebben er zo een gehuurd destijds! En dat is heel goed bevallen! Je kan m altijd zelf ook weer doorverhuren haha

3 likes

Pyjama’s

40% korting

7 likes

Voor dochter. Vind dit echt zo’n moment waarop ik nog helemaal verbaasd kan zijn dat ik een dochter heb en zij dus die speldjes gaat dragen :exploding_head::exploding_head:

15 likes