Outfit voor #2
Merk wel dat ik het bij de tweede moeilijker vind om tweedehands te kopen. Ik weet beter wat ik wil en koop dan gericht bijv 3 longsleeves en 2 leggings klaar.
Tweedehands ben je toch meer aan het zoeken naar een verkoper die meerdere kledingstukken heeft die je wil voor goede prijsjes.
Op Vinted is het gehalte stoere jongens kleding ook echt heel hoog. Zoooveel met teksten, auto’s, vliegtuigen…
Ik ben daar niet tegen maar deze jongen is 6 maanden. Weet niet eens wat een auto is.
H&M
Hoop dat dat boxpakje beetje warm is, anders gaan die terug. Het wordt echt koud binnenkort
En via Vinted:
Waar is die groene herfst pyjama van?
Heel leuke dingen! Trek jij m die boxpakjes aan als pakje voor overdag of als pyjama? Ik twijfel of ik deze winter nog boxpakjes wil
H&M
Ik hoop overdag! Heb warme slaapzakken dus hoop dat die met alleen rompers ok zijn. Maar het wordt allemaal even testen haha, vooral in die tussenfase
De grote leeuw voor mijn zoon en de kleine voor zijn zusje. Hij krijgt dat als cadeau van zijn zusje wanneer de geboren is.
Nou echt een top ding! Kwam super netjes terug uit het vliegtuig en de wipstoel van Babybjorn paste er ook nog in dus die is ook mee wel duur in aanschaf maar waarschijnlijk wel goed verkoopbaar/verhuurbaar dus als je meerdere keren gaat reizen met een wagen is dit wel een aanrader.
Een aantal vinted aankopen van de afgelopen tijd. De roze/rode jumpsuit is alvast voor de volgende zomer. Die stond haar zo schattig dat ik hem heel graag nog in een maat groter wilde hebben.
De hoeveelheid jassen komt door de opvang. Haar jassen zijn altijd nat en vies na de opvang waardoor ze heel vaak in de was zitten en soms niet op tijd droog zijn. Vorige winter moest ik altijd nadenken over wanneer ik ze moest wassen om op tijd droog te zijn en dat wilde ik dit jaar niet meer.
Deze is echt te schattig!
Heb je hem al geprobeerd? Zit te twijfelen om hem ook te kopen.
Mijn kind is hier doodsbang voor. Als ik alleen al de doos pak begint ze te gillen. Ik heb hem klaargezet voor de kringloop hahha
Doet me denken aan al die filmpjes van die bewegende en pratende cactus🤣
Had de Marsupi gekocht maar dat zou geen succes zijn met die klittenband en een langharige hond in huis.
Ik moet hem nog binnen krijgen! Update als ik hem heb getest haha.
@Lovepink haha ja hij ziet er best heftig uit. M’n mini schrikt ook heel snel dus ben benieuwd of hij hem ook eng vindt.