Ahh dat is echt super lief! Ik zal je een dm sturen.
Dit is er zo eentje die je alleen voor de buggy (of ja, kinderwagen maar dan niet met de reiswieg voor de eerste maanden erop) gebruikt toch? Wij hebben precies deze wagen (day+ in terra cotta) en kregen die voetenzak erbij, maar hij lijkt mij veel te stug en te groot om in de reiswieg of de autostoel/maxi cosi te gebruiken? Zie soms echt door de bomen het bos ff niet met al die babyspullen
Ik hoop deze te gebruiken voor de buggy van de geo3! Dus niet de reiswieg inderdaad. Daarvoor gebruikten we in ieder geval een dik berenpak, lakentje en dekentje (en dan de rits dicht van de wieg).
Voor de autostoel hebben we een andere voetenzak, van Jollein met teddy. Dan hoef ik die niet steeds te verplaatsen
Haha gelukkig, thanks voor je reactie, dan heb ik de bomen in het voetenzak bos wel redelijk georganiseerd voor mezelf geloof ik
Haha ja snap het helemaal. Ik zit persoonlijk nu in de labyrint van de timing van winterslaapzakken en TOG-waardes maar ja
Wat is dat voor potje/beker?
Ik vind dat zo chill aan die vinted portemonnee. Het voelt bijna als gratis kleding op die manier haha
Haha idd
Net deze besteld nav gesprek in het andere kindertopic. Hopelijk wordt tandenpoetsen hierdoor iets minder strijd
Afgekeken van zo’n Lovevery speelkit.
Het is winterjassen tijd.
Voor de baby
Voor de oudste 2. Een jas gaat uiteraard terug.
Nu alleen nog schoenen voor mijn oudste en dan zijn we er klaar voor.
Is een 360 beker van dr Brown. Heb er al een met handvaten en die bevalt goed.
Had deze ook gekocht in een moment van wanhoop een paar weken geleden, maar mijn kind is er doodsbang voor
O haha 🫣 nou, we gaan t zien…