Nog wat leggings en broekjes gekocht voor de eerste maanden, allemaal van H&M
Puckababy heeft 20% korting, misschien nog een tip voor anderen.
Heb deze 4 seasons slaapzak besteld, komt wel pas over 6 weken (maar m’n baby past er nu toch nog niet in). Van €135 nu voor €107.
Voor jezelf wordt een dikke jas onder de autogordel ook sterk afgeraden. Hoe losser de gorden ten opzichte van je lichaam, hoe onveiliger.
Hahah toch wel! Ik heb 'm vandaag binnen
Ik keek even in m’n foto’s terug van mijn baby en rond die leeftijd begon ze te spelen met de speelboog van Babybjorn, moet je alleen wel net die wipstoel ook hebben.
En deze bal van Mushie
En ik had rond die leeftijd ook deze eenhoorn van Vtech gekocht en daar keek ze toen heel graag naar. Enige jammere is dat je (nu nog) zelf steeds op de buik moet drukken voor een nieuw liedje. Je hebt er ook een vosje van.
@Sproetjes hahaha ja erg he. Er lag nog een hele stapel bij de boekwinkel hier in het dorp, maar ze gingen wel hard zeiden ze. Omdat er misschien geen tweede druk komt toch maar gekocht.
Iemand een idee waar het Sinterklaasboek nog online te koop is? Ik dacht ‘m ergens besteld te hebben, maar heb nu al een tijdje niets van de webshop gehoord, dus verwacht er niet te veel meer van.
Probeer Libris, dan kan je kijken of het in je buurt te verkrijgen is. Steun je ook gelijk je boekhandel.
Ik kon ‘m online ook niet goed vinden, maar op de Bruna webshop kan je wel heel makkelijk de voorraad van de fysieke winkels checken en zo heb ik er nog 1 kunnen bemachtigen.
Ja klinkt goed, maar helaas zijn ze bij geen enkele winkel online te bestellen. De winkels waar hij fysiek op voorraad is zijn te ver weg om heen te gaan voor mij nu.
Dat geldt helaas ook voor Bruna @fullmoon
Als er een boekhandel in de buurt is kan je altijd nog even bellen/mailen of ze hem op voorraad hebben. Niet alle boekhandels zijn aangemeld bij Libris. Bij onze boekhandel (Stumpel) lagen er van de week nog genoeg!
Mocht die niet goed bevallen, de Ergopouch vonden wij heel fijn!
Ik heb hem 2 dagen geleden nog besteld. Dan wel met optie ophalen in de winkel. Gisteren bericht gehad dat het klaarligt. Misschien geluk gehad?
Ja goede! Er zit nog een zelfstandige boekhandel hier in de buurt, die ga ik morgen proberen. Alle anderen die bij een keten horen hebben ‘m helaas al niet meer. Heb niet heel veel hoop, maar ik ga in ieder geval nog een poging wagen.
Edit: @tomtom ja dat kan inderdaad, bij de betreffende boekhandel die dus helaas niet in de buurt zit.
Aah balen. In het ergste geval neem ik er nog 1 mee en stuur ik hem je toe? Er schijnt daar nog genoeg op voorraad te zijn.