Feetje pyjama. Ik had geluk want het was de laatste in de goede maat.
Is die met handvatten ook lekvrij? De beker van Munchkin wil nog weleens lekken bij gooien of rondzwaaien of in de tas.
Durf ik niet te zeggen, er is nog niet echt mee gegooid. Maar ik kan hem wel ondersteboven houden zonder lekken. Als het siliconenstuk er maar goed in zit.
Ik heb hem ook gekocht, lekker geinfluenced haha, baby is 2 maanden . Bij het terugbrengen van een pakketje zag ik ze hier in het dorp ook nog liggen! M’n vriend neemt hem dit jaar gewoon eerst mee naar z’n werk (groep 3).
Haha ach, boeken kun je nooit teveel van hebben vind ik. Die blijven leuk. En je kindje wordt vanzelf oud genoeg hiervoor.
Dit jaar lijkt een losse broek me makkelijker dan een heel skipak. Hopelijk kan hij daar lekker in bewegen buiten.
Gewoon cute en de truien gaan er nu al hard doorheen.
Deze heb ik laatst ook gekocht, echt een heel leuke pyjama en voelt heel fijn aan
Wat een lieve trui
Waar heb je die vandaan?
Ik zag hem toevallig net voorbijkomen in de H&M app!
Gisteren een Baby Björn wipstoel gekocht bij de kringloop voor €7,50. Die zal er wel niet lang hebben gestaan gok ik.
H&M idd! Ik vind hem ook zo schattig
Leuk om te lezen, heb deze namelijk als cadeautje gekocht
Ah die fucking Zara ook, ik haat die winkel zo erg. Ik had een bewerkte tui gekocht in maat 98 en het is letterlijk net zo groot als de maat 116 van mijn dochter. Maar volgens hun vallen sommige truien gewoon oversized en zoooooo bij de hand via klantenservice.
Ja zo stom hè, die maatvoering van hun. Als ik iets wil bestellen met naam bestel ik het eerst zonder naam en in de volgende bestelling met naam zodat ik weer hoe het valt. Niet ideaal maar dit is ook kut.
Ja joh, slaat nergens op. Nu zit ik en met een trui waar ik niets aan heb en kan ik retourskosten betalen en weer verzendkosten voor eentje in zijn maat.
Mijn kind is ziek aan het worden, heb haar aangestoken. Ze wil ook alleen maar (op mij) slapen, zo sneu.
Over Zara; heeft iemand daar wel eens retour gedaan omdat het mega krimpt in de was?
Had een trui daar voor de oudste (maat 104) en die is 1x gewassen (gewoon met alle andere kleding? Niet 60gr handdoeken ofzo). En letterlijk 2 maten gekrompen. Zelfs dochter (maat 92-98) past m niet meer…
Bij H&M is dat een retour reden… bij Zara niet.