Show je kinderaankopen #4

Aaah wat een leuke actie. Alleen, ik zie het niet!

1 like
4 likes

Bedankt voor deze tip!!

1 like

Oh thanks voor de tip! Super leuke actie

2 likes

Misschien een tip voor de mensen die mijn berenplank van Next leuk vond, ik had deze maanden geleden gelijktijdig besteld:

Hij was alleen ontzettend schots en scheef, waardoor ik hem heb geretourneerd. Toen ik hem opnieuw wilde bestellen was ie er niet meer en er werd gezegd door Next dat ie ook niet terug zou komen. Had echt spijt dat ik hem had teruggestuurd haha.

Na maanden keek ik weer eens en staat zowel die losse plank als bovenstaande weer online! Heb deze nu ook weer besteld en inmiddels ontvangen. Het hout is wel anders dan die ik al heb, kan ik morgen wel even een foto van maken als iemand dat wil. Misschien dat ze meerdere klachten hebben gehad over die planken en dat ze daarom zijn aangepast.

8 likes

20 likes

Met de Bol 3 voor €20 actie :grin:

6 likes

Thanks voor de tip!

8 likes

Wat leuk dat hij er weer opstaat! Vond het zo jammer dat ik die niet meer kon vinden ook. Als je een foto wilt maken heel graag, dan ga ik hem denk ook bestellen haha

3 likes

Ja zal ik morgen even bij daglicht doen!

3 likes

Ik ben ook benieuwd, ook naar hoe je hem monteert! Kan je een beetje stevig hangen?

2 likes

en @Autumn

^ dit is die plank die ik maanden geleden gekocht heb, de bevestiging zit daar ergens

en dit is de nieuwe grote wandplank met daarboven de kleine haha

De bevestiging van de grote:

Je moet er natuurlijk niet aan hangen, maar hij hangt wel vrij stevig

Blijft lastig om een kleur goed op de foto te krijgen :sweat_smile:

10 likes

Van de 3 voor €20 actie van bol.

9 likes

Leuk die actie van bol! Ook gelijk besteld, de tijger slaapt 2x, ook 1x als Sint cadeau voor m’n neefje.

4 likes

Is dit dan een uitzondering op die “korting op NLse boeken mag niet”?
Wel slim natuurlijk

1 like

Weet iemand tot wanneer deze actie loopt?

1 like

Ik vroeg me dat ook af. Heb geprobeerd het op te zoeken maar zover ik kan vinden zou dit ook niet mogen - tenzij het bij alle boekhandels geldt en dus niet alleen op bol. Ik ben benieuwd hoe ze dat geregeld hebben (of dat bol gewoon de boete pakt omdat die niet hoog genoeg is?)

1 like

Ik heb het niet helemaal uitgezocht maar er zijn best wat uitzonderingen op de regel waardoor je toch korting mag geven. Zo vallen bijv prentenboeken niet onder de wet, maar ook boeken die al een 2 aantal jaar zijn uitgebracht en al een jaar niet zijn ingekocht. Ik vermoed dat Bol zo deze selectie heeft gemaakt.

Of dat eerlijk is, is een tweede. Maar het is niet alsof je op elk boek deze korting krijgt, dus voor veel boeken “moet” je nog steeds naar de locale boekhandel (of iig de volle prijs betalen).

4 likes

Hmm, ik heb de selectie bekeken op bol en het lijkt mij niet dat deze onder de uitzonderingen valt. Het zijn wel prentenboeken maar met best veel tekst, en ook zeker geen boeken die al lang niet meer zijn ingekocht (want bijvoorbeeld sst de tijger slaapt is wel echt een populaire titel). Het zijn wel allemaal boeken van dezelfde uitgeverij, maar dan zou de actie dus ook moeten gelden bij andere aanbieders. Als ik een organisatie van boekhandels was, dan zou ik hier in ieder geval zeker een klacht over indienen bij het commissariaat van de media.

1 like

Maar denk je niet dat bol.com een legal team heeft die dit helemaal heeft uitgeplozen?

5 likes