Show je kinderaankopen #4

Voor mijn steeds groter wordende meisje

En voor de kleine :pleading_face:

3 likes

Heb je een linkje van die 5-pack? Ik kan het niet vinden op de H&M website… of zijn het alleen kleine maatjes?

1 like

Het artikelnummer is 1197344002! En gaat tot maat 152 dus niet alleen kleine maatjes.

2 likes

Ja wel omdat de vorm er helemaal uit was na enkele keer wassen en de stof ging pluizen. Nadeel ik kreeg een nieuw product en moest het oude terug sturen. Uiteindelijk was die nieuwe ook snel vervormd maar had ik geen zin om er over te klagen…

5 likes

Dit is gewoon een wettelijk recht wat je hebt. Het is niet in orde (non-conformiteit) dus je hebt recht op vervanging of herstel, of anders je geld terug (waarbij je het item dus moet terugsturen).

4 likes

Ik heb laatst wel een blouse terug gestuurd waar na 1 wasbeurt 2 knopen af waren. Toen heb ik wel mijn geld terug gehad.

Nieuwe slaapzakken nodig. 2 winterzakken van Jollein en 2 zomerzakken van Kruidvat

5 likes

9 likes

Zo, hier ook aan de herfst- en wintergarderobe gewerkt :sweat_smile: Ik had al best wel veel tweedehands gekregen maar merkte gaandeweg toch een paar hiaten. En nu is het hopelijk ook meteen klaar tot maart of zo (afgezien van een muts/wanten-setje of eventuele kersttrui via Vinted).

Tweedehands

Warme regenjas via @Suikerklontje:

Dunner regenjasje via Vinted, misschien kan het tot in de lente mee maar het is Petit Bateau dus valt niet groot:

IELM-pak via Vinted

H&M

Next

En tot slot deze, want ik wil nog een jaar van die lieve bolle wasbare luier-billen in een gebreid broekje 🥹

9 likes

Allemaal van Liewood

4 likes

Zwemluier

Slab van Jollein

En het Sinterklaas prentenboek, geinfluenced door het forum haha

6 likes

Nieuwe spenen en speen koord want ik snap niet waar ze blijven maar ze verdwijnen gewoon

1 like

Ik vraag mij soms ook af waar we al die spenen gaan terugvinden. Laatst vond ik er een achter een radiator 🫤 Herkenbaar dus haha

2 likes

@the.rebel.club haha echt he!

Wij hebben in zijn bed meerdere spenen liggen want inmiddels de leeftijd dat hij ze zelf pakt en indoet. Super fijn, want als hij dan wakker wordt snachts gaat hij graaien naar een speen en dan slaapt hij weer verder (niet altijd hoor, we moeten er nog zeker 1-2x per nacht uit om hem te troosten of voeden). Maar ik vind ook regelmatig spenen onderin zijn slaapzak, dat ik echt denk hoe heb je die daarin gekregen want die slaapzak zit best goed aangesloten bij zijn nek.

2 likes

Gister dit broekje in het grijs gescoord. Zo zacht!
Nog niet gewassen of gedragen dus weet niet hoe hij houdt op langere termijn, maar op de eerste indruk een tip!

Wil nog terug voor de bruine :sweat_smile: want die hing er nu niet in haar maat.

6 likes

Super zacht broekje en shirtjes

Alles van zeeman. Nu koop ik geen roze meer

9 likes

Vandaag -25% op alles bij Donsje

10 likes

Ik wílde de goedkopere maxi cosi buggy maar in de winkel beviel alleen de Joolz Aer+ en we hopen er nog heel lang mee te doen (kind is bijna 1). Was wel een goede ‘deal’… €369.

17 likes

Deze is echt top :ok_hand:t3: rijdt echt zo soepel en makkelijk in te klappen. Omstanders zijn altijd onder de indruk als ze het zien :joy:.

3 likes

Hier krijg je geen spijt van!

3 likes