Ze zaten er al in, dus moest even kijken op de site:
Inclusief AG13/LR44 batterijen.
Wel moeilijke batterijen dus.
Ze zaten er al in, dus moest even kijken op de site:
Inclusief AG13/LR44 batterijen.
Wel moeilijke batterijen dus.
Dat zijn gewoon simpele knoopcelbatterijen, gaan in veel speelgoed. Te krijgen bij de Hema, 4 stuks voor 3,50
Ja zo leuk zo’n ding hebben ze bij ons in de schoen gekregen 2 weken terug en echt een hit!
Oh top, dankjewel! Ze klonken ingewikkeld, maar dan valt het dus mee haha
Pyjama’s/speelpakjes voor mijn dochters van Play at Slaep. Kreeg een insta ad, werkt goed want was meteen verliefd. Vorige feetje pyjama zo veel en lang aangehad, dat ik deze aanschaf wel kon verantwoorden. Nu hopen dat mijn man daar ook zo over denkt
Ooh wat een mooie! Jammer dat ze maar tot maat 86/92 gaan…
Ach ik heb deze ook meegenomen uit Frankrijk afgelopen zomer als souveniertje voor mijn zoontje, zo leuk hè?
Heb alleen wel moeite om de nummertjes erop te lezen en dus te ontdekken met welk plaatje het verhaal begint.
Dit net gehaald bij de Kruidvat online met 50% korting bovenop de prijs die er staat. Alvast voor het keukentje wat gegeven wordt als verjaardagscadeau.
Bedankt voor de tip! Heb hetzelfde besteld + snijgroente.
Dilling heeft weer 40% alleen nog wel de oude kleurtjes!
Ik zie het niet op de dilling site of heb je het via een andere site gekocht? Ik wil graag nog wat 1 of 2 leggings als onderlaag voor broeken voor de winter.
Welke site?
Wooops in had een mail gezien dacht ik, maar heb het verward met albelli. Dilling heeft alleen gratis verzenden nu😅. Sorry voor de dooie mus @Tostibrood . En 10% korting oo kleuren die niet goed gelukt zijn. Maja tis dan nog wel duur
Oooh die hond had mijn zusje vroeger ook! Leuk dat ze die nog steeds hebben.
Ah de FisherPrice puppy! Goede keus
Ik weet nog dat ik in eerste instantie niet heel enthousiast was toen we die kregen. Want het was mijn eerste kind en ik was nog in mijn ‘Mijn kind krijgt geen speelgoed met batterijen’ fase.
Maar wat een life-saver is dit soms geweest.
Pro-tip: als je het hartje lang ingedrukt houdt, speelt hij alle liedjes achter elkaar af!
Haha ik had de liedjes al gevonden! De volgende keer lees ik direct de gebruiksaanwijzing. Na 10 keer hansje kevertje toch maar eens gezocht hoe ik andere liedjes afgespeeld kreeg😅