Show je kinderaankopen #4

Ja niet normaal! Voelde me wel een beetje schuldig om ze allebei mee te nemen, maar ga deze week wel wat doneren.

2 likes

Ik spotte hem bij de lokale boekhandel en aangezien Sinterklaas ook zo’n leuk boek is heb ik deze nu ook gekocht!

14 likes

Voor haar kamer als die andere weg is vanavond

23 likes

Dit zitzak-bankje voor peuters/kleuters van Lounge Pug. Passen makkelijk 2 kinderen op maar je kunt er als volwassenen ook makkelijk naast zitten om samen een boekje te lezen. Was een beetje een gok aangezien het een online aankoop was, maar bevalt heel goed!

18 likes

Ik heb voor mijn baby de allerlelijkste (Hema)kersttrui ooit via Vinted gekocht. Die tekst slaat echt nergens op

(Pluisjes moeten nog ff weg)

22 likes

Twee nieuwe winterjassen. Bovenste voor naar de opvang. Allebei via Vinted.

11 likes

Oh wow, die onderste jas is zo mooi!

3 likes

2 likes

Ik heb -vind ik- zoiets leuks gekocht!

Van Moulin Roty, een projector/verhalenzaklamp

Op elk schijfje staat een “verhaaltje” van acht afbeeldingen.

Alvast excuses voor de slechte foto’s hahaha

Heb er ook eentje voor mijn neefje en nichtje als extra cadeautje voor onder de kerstboom

28 likes

Wow, brengt me terug naar de viewmaster van vroeger!

14 likes

Heel leuk alleen ik heb laarst zoiets gehad met onmogelijke batterijen erin, dus kon zo de bak in toen het leeg was. Is deze met gewone AA batterijen toevallig?

2 likes

Ze zaten er al in, dus moest even kijken op de site:

Inclusief AG13/LR44 batterijen.

Wel moeilijke batterijen dus. :sweat_smile:

Dat zijn gewoon simpele knoopcelbatterijen, gaan in veel speelgoed. Te krijgen bij de Hema, 4 stuks voor 3,50

5 likes

Ja zo leuk zo’n ding hebben ze bij ons in de schoen gekregen 2 weken terug en echt een hit!

3 likes

Oh top, dankjewel! Ze klonken ingewikkeld, maar dan valt het dus mee haha

2 likes

Pyjama’s/speelpakjes voor mijn dochters van Play at Slaep. Kreeg een insta ad, werkt goed want was meteen verliefd. Vorige feetje pyjama zo veel en lang aangehad, dat ik deze aanschaf wel kon verantwoorden. Nu hopen dat mijn man daar ook zo over denkt :see_no_evil:

19 likes

Ooh wat een mooie! Jammer dat ze maar tot maat 86/92 gaan…

3 likes

Ach ik heb deze ook meegenomen uit Frankrijk afgelopen zomer als souveniertje voor mijn zoontje, zo leuk hè?
Heb alleen wel moeite om de nummertjes erop te lezen en dus te ontdekken met welk plaatje het verhaal begint.

2 likes

Roze broek en trui h&m

20 likes

Dit net gehaald bij de Kruidvat online met 50% korting bovenop de prijs die er staat. Alvast voor het keukentje wat gegeven wordt als verjaardagscadeau.

10 likes