Show je kinderaankopen #4

Wij hebben deze vorig jaar tweedehands gekocht en ze passen nu met 18mnd nog steeds prima. Denk dat ze een 2 jarige ook prima passen, vind ze best ruim. Als we buiten gaan spelen en op de opvang doen we wanten met een duim aan maar voor in de wagen vind ik deze echt ideaal omdat je ze zo makkelijk aantrekt

4 likes

Ik had niet deze maar wollen van engel. Koop gewoon wanten die lekker goor kunnen worden op de opvang en met buitenspelen, en die je makkelijk kunt wassen (of je moet veel wolwas doen). Vond ze heel schattig, maar heb dit jaar wanten van de Hema

5 likes

Ik heb ze en ze vallen groot zoals alles van dilling ze pillen heel erg en ik vond ze lelijk. Wel warm verder maar ik zou gewoon naar de zeeman gaan.

1 like

Waar zijn deze van?

2 likes

Hier is de link!

1 like

Voor pakjesavond:

8 likes

Niet onze aankoop want gekregen van de gehele familie, maar zo ontiegelijk blij mee!

33 likes

geluk gehad in de kringloop net. Adidas wel nog 1 maat te groot

27 likes

15 likes

Ja niet normaal! Voelde me wel een beetje schuldig om ze allebei mee te nemen, maar ga deze week wel wat doneren.

2 likes

Ik spotte hem bij de lokale boekhandel en aangezien Sinterklaas ook zo’n leuk boek is heb ik deze nu ook gekocht!

14 likes

Voor haar kamer als die andere weg is vanavond

23 likes

Dit zitzak-bankje voor peuters/kleuters van Lounge Pug. Passen makkelijk 2 kinderen op maar je kunt er als volwassenen ook makkelijk naast zitten om samen een boekje te lezen. Was een beetje een gok aangezien het een online aankoop was, maar bevalt heel goed!

18 likes

Ik heb voor mijn baby de allerlelijkste (Hema)kersttrui ooit via Vinted gekocht. Die tekst slaat echt nergens op

(Pluisjes moeten nog ff weg)

22 likes

Twee nieuwe winterjassen. Bovenste voor naar de opvang. Allebei via Vinted.

11 likes

Oh wow, die onderste jas is zo mooi!

3 likes

2 likes

Ik heb -vind ik- zoiets leuks gekocht!

Van Moulin Roty, een projector/verhalenzaklamp

Op elk schijfje staat een “verhaaltje” van acht afbeeldingen.

Alvast excuses voor de slechte foto’s hahaha

Heb er ook eentje voor mijn neefje en nichtje als extra cadeautje voor onder de kerstboom

28 likes

Wow, brengt me terug naar de viewmaster van vroeger!

14 likes

Heel leuk alleen ik heb laarst zoiets gehad met onmogelijke batterijen erin, dus kon zo de bak in toen het leeg was. Is deze met gewone AA batterijen toevallig?

2 likes